Even voorstellen / NA: Christopher Ward C60 Trident Pro 300

Wat voorgeschiedenis (ik maak er meteen een kleine “even voorstellen” van, want ik ben relatief nieuw op het forum). Een paar weken geleden heb ik mijn droomhorloge gekocht: een Omega Speedmaster 3861 sapphire. Mijn eerste “echte” horloge.

Tijdens de aankoop zei de verkoper nog: “pas op, dit kan een verslaving worden”. Hij had gelijk.

Dus de zoektocht ging meteen verder. Met name naar een iets meer “daily” horloge, zodat de Speedy niet elke dag om hoeft. Zoekcriteria: minstens 10 ATM waterdicht, een comfortabele band (géén staal), automaat, saffier en onder de €1000,-. Met een lichte voorkeur voor diver of fieldwatch.

Na wat avonden google-werk kwam ik op de website van Christopher Ward terecht en viel mijn oog op de C60 Trident. Dat ziet er gaaf uit! Meteen een pre-order geplaatst met verwachtte levering in februari 2025. Paar maandjes wachten dus, maar ik had geen haast.

Twee maanden eerder dan verwacht kreeg ik ineens een mail van Christopher Ward: “Your order is on its way!”. Kijk, dat zijn de leukere berichten :blush:.

Vandaag kwam ‘ie dan binnen. Pakken jullie mee uit?

It’s time…

The painful bit (:sweat_smile:).

Boekjes, doekjes etc.

En last but not least: de klok.

On the wrist:

In good company:

Eerste indruk: heel positief. Ik ben echt enorm verrast door de afwerking en het gevoel op de pols. Erg comfortabele band (meteen, zonder stugheid in het begin), de bezel draait prachtig met mooie “clicks” en de open caseback maakt het wat mij betreft helemaal af. Happy camper hier :point_up:t2:.

Dank voor het lezen en wie weet tot de volgende (zei daar iemand dress watch?)!

66 likes

Welkom en 2 mooie klokken. Wat is die derde die we net niet goed kunnen zien? :wink:

1 like

Van harte welkom op HF!

1 like

0000002195

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mijn trusty old Seiko Sportura. 15 jaar mijn daily geweest. Daarnaast nog de Garmin Instinct als sportswatch:

6 likes

Van harte welkom en goed begin met de hobby.

Gefeliciteerd met je NA’s. En niets mis met de Speedy elke dag te dragen :face_with_peeking_eye:

1 like

Welkom, mooie set heb je zo :ok_hand:t3:

1 like

Welkom, veel plezier hier! Mooie collectie :ok_hand:

1 like

Gewoon, simpelweg, gaaf :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Welkom. En dat is een mooie collectie. Die CW misstaat zeker niet. Geniet ervan

1 like

Over jou maak ik mij geen zorgen, jij weet wat mooi is :heart_eyes: :star_struck:

1 like

Mooi setje al, ben benieuwd naar de volgende(n)

1 like

1 like

Gefeliciteerd. Mooie CW en mooie Speedmaster. Heel veel plezier ermee.

1 like

Welkom en gefeliciteerd met je CW! :hugs::pray:

1 like

Op de eerste plaats natuurlijk welkom op het forum en op de tweede plaats komen de felicitaties voor beide horloges. De Speedy is natuurlijk een klassieker en met de Christopher Ward heb je inderdaad een prachtige daily in handen (lees om de pols).

Geniet ervan

1 like

Welkom! En gefeliciteerd!

1 like

Mooie 2e aanwinst in korte tijd. En met quick release in de banden! Superhandig. Waarom doen die Zwitsers dat vaak (nog) niet? Zit ik naar een Longines flagship van €2.000 te kijken met leren band, géén quick release (….) hoezo dan?

1 like

inderdaad, hij doet het goed, moet niet onder doen :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like