hallo allemaal, ik snuffel hier al een tijdje mee omdat ik af en toe een horloge bui heb en met bepaalde vragen en ideeen toch vaak op dit (informatieve) forum uitkom. Ik ben 32 jaar woon in Enschede en heb een aantal herhaaldelijk terugkerende “hobbys”. Zo heb ik een brede intresse in stripboeken / comics / games en mooie plaatjes / tekeningen en fotos in het algemeen. Muziek en daarbij horende audio apparatuur, whiskey, motoren en reizen (klein en groot).
Daarnaast ben ik gek op mooie technische dingetjes en dat leid dus al snel naar horloges. Alhoewel dat tot nu toe nooit echt is uitgegroeid tot een echte hobby heb ik er wel altijd een zwak voor gehad en zit nu dus in een fase dat ik me er meer aan in het verdiepen ben.
De horloges die ik nu heb zijn niet erg bijzonder maar ik draag ze allemaal en met plezier.
Welkom op Horlogeforum en Seiko is de basis, zo niet de ruggengraat, van iedere collectie (of zou dit moeten zijn!). Veel betere prijs-/kwaliteitsverhouding vind je niet snel.
Goed dat je er nog een Monster hebt bijbesteld. Seiko is dit jaar, na 16 jaar, gestopt met productie van deze iconische duiker. Dus nieuwe worden straks lastig te vinden.
Veel plezier hier! En pas op, het is een nogal verslavende hobby. Voor je 't weet heb je twee horlogekisten vol en je blijft altijd ‘op zoek’!