Even voorstellen, NA en vraag super combo!

Hallo, jullie hebben mij misschien hier en daar al even voorbij zien schieten, maar het leek me gepast mij ook even voor te stellen en ik daarbij misschien gelijk even een vraag kon stellen. Bij het begin beginnen, mijn naam is Julian en zoals zovelen hier ben ik ook al jaren geïnteresseerd in horloges. Wel met ups en downs, mede doordat er tegenwoordig zoveel hobby’s te onderhouden zijn. Door de jaren heen al verschillende merken horloges gehad, van Seiko Kinetics tot Casio G-Shocks, maar altijd puur gekocht op wat ik mooi vond, mij nooit bezig houdend met de techniek en of achtergrond van het merk. Het stopte eigenlijk nadat ik flink wat jaren geleden een duiker op het oog had, de SKX007, maar door omstandigheden nooit gekocht. Nadat een aantal weken geleden een klant zijn prachtige Omega Speedmaster liet zien, begon het gelijk weer te kriebelen en de schoot de duiker meteen in mijn gedachten. Nu moest ik hem hebben, ik begon dus met zoeken. Daardoor kwam ik op dit forum terecht en kwam ik ook in aanraking met Monsterwatches. Hier dan dus ook de NA. Ik ben dan wel geen fotograaf, maar heb mijn best gedaan toch even wat plaatjes te schieten.

Ik ben blij dat ik hem nu ook eindelijk binnen heb. Nu dan dus ook maar mijn vraag. Rob heeft Saffier geïnstalleerd. Niet dat ik twijfels heb aan zijn kunnen, maar waar moet je nou op letten of het allemaal goed geplaatst is? Mocht ik in de toekomst nog eens een mod willen aanschaffen, lijkt me dit ook handige informatie om te weten.

Voor de rest heb ik intussen al enorm veel geleerd op dit forum, ik ga jullie vast nog vaker tegen komen hier!
En flinke lap tekst, bedankt voor het lezen. Groet!

29 likes

Van harte welkom! :slight_smile: :+1:

Welkom, mooie seiko

1 like

Welkom en veel plezier op HF :+1::grinning:

image

Welkom Julian! Veel plezier op dit prachtige forum!

Welkom! Mooie klassier hoor :slight_smile:

1 like

Mijn beste,

Julian, van harte welkom binnen de gelederen van dit smaakvolle HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Veel plezier gewenst hier.

Welkom Julian!

Dank allen!

Van harte welkom :clap:

Welkom !

Welkom en betreffende je vraag kan ik je niet helpen maar er zal hier vast iemand een antwoord voor je hebben.

1 like

Dank je, ik wacht het nog even rustig af.

1 like

Welkom!

Blijft een mooi ding die SKX. Welkom!

Welkom

Welkom op het forum!

Als je wil weten of alles goed zit, laat hem dan eens goed waterdicht testen bij een horloge maker (juwelier testen vaak maar tot 5 atm ofzo). Dan weet je ook gelijk zeker dat je er mee onderwater kan :slight_smile: