Ik lees al een lange tijd mee op dit Forum en ik dacht dat nu maar eens tijd werd om mij aan te melden.
Mijn naam is Arthur, 42 jaar en ik ben woonachtig in het oosten van het land.
Hieronder zie je mijn horloges, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Hallo Arthur,
Welkom op dit forum!
Een prachtige collectie laat jij ons daar even zien!
Maar pas op,want voordat je het weet,ben je verslaafd ,zoveel moois is er hier te zien.
Maar nogmaals,WELKOM
Gr.
Jack http://horloges.vijftigplusser.nl
Bedankt Jack, ik moet wel bekennen dat ik al verslaafd ben aan horloges.
Ik heb ook nog een Ingersol Automaat maar die is terug gestuurd naar de fabriek met een defect (datum loopt niet meer mee).
Groet, Arthur
Inderdaad! Stond erbij, vast overheen gekeken toen ik een glimp van de foto zag!
Misschien dan op deze plaats wel goed om te vermelden dat een hoop lui op het forum uitslag krijgen van replica’s :)…
vermelden dat een hoop lui op het forum uitslag
krijgen van replica’s :)…
Groetjes,
Joep
::oIk denk dat er hier ook veel op het forum zijn die ook replica’s hebben, maar dat hier niet durven bekennen, ik heb er iig wel waaronder ook een Lange;), maar moet toegeven dat ik sinds ik hier op het forum ben geen replica’s meer aanschaf.
Welkom hier op dit mooie forum.
Zal geen commentaar geven op de Lange,vanwege het feit dat de rest van je collectie laat zien dat je een smaakvolle verzamelaar bent van mooie horloges.
Naarmate je hier langer op dit forum vertoeft begrijp je waarom dit geen plek is voor replica’s.
Welkom hoor!
Leuk, een collectie die op ééntje na helemaal niet mijn smaak is.
Zo zie je maar weer: die smaken verschillen dus.
De Tissot vind ik wel mooi.
En die Lange vind ik dus niks.
En dat is niet vanwege het ontbreken van een stamboom.
Maar gewoon omdat ik het echt een lelijke klok vind.
Veel plezier hier!