Horlogeliefhebbers,
Na een kleine twee jaar lurken op dit fijne forum, ben ik toch behoorlijk aangestoken door het horloge-virus. Daarom speel ik (27 jaar oud, samenwonend) al een tijdje met het idee om wat moois te kopen.
Tot voor kort had ik alleen een Garmin horloge die ik gekocht had voor het hardlopen (je raadde het al) maar daardoor de rest van de dag ook draag.
In eerste instantie ging ik op zoek naar het ultieme instaphorloge, maar al gauw werd de smaak steeds duurder, tot ik voor mezelf een goed excuus bedacht; voor iets bijzonders als een huwelijk mogen we natuurlijk wel wat bijzonders uitkiezen! Deze zomer ga ik met mijn vriendin trouwen en daar hoort uiteraard een mooi klokje bij.
Zo geschiedde. Wat plaatjes:
Yes, Meistersinger, sinds er vroeger in mijn TopGear magazine af en toe horloge‘specials’ stonden, was ik al verliefd op het eenvoudige ontwerp. De doos suggereert alleen dat ik per ongeluk schoenen heb gekocht. Een flinke witte kartonnen doos met daarin:
Een mooiere doos, met daarin:
Een met leer bekleed houten kistje met 2 drukknopen, met daarin;
Yesss, vanaf het moment dat ik hem zag werd ik er spontaan verliefd op.
Ook heb ik hem hier zelden (niet?) voorbij zien komen, wat ik ook wel weer leuk vond.
Ik was bang dat-ie met zijn 43mm misschien aan de grote kant was, maar hij past perfect.
Nu nog even geduld hebben voor hij straks van de zomer om de pols mag.
Bedankt voor het lezen en een fijn weekend gewenst!