Even voorstellen, na twaalf jaar weer terug..

Hoi allemaal,

Na twaalf jaar afwezigheid stel ik me maar even opnieuw voor LOL. Ik verzamelde destijds vooral nos Seiko duikers en 6309 onderdelen. Daarnaast allerlei horloges gehad, Stowa, Sinn, Onega etc. Mijn laatste horloge destijds was een Submariner 14060M. Vervolgens de interesse verloren.

Ik vond het altijd jammer dat ik mijn vintage divers nauwelijks durfde te dragen, dus ik was blij verrast dat Seiko gewacht had met geweldige reissues totdat ik was gestopt met verzamelen :grinning:

Vanaf nu alleen nog maar horloges die ik ook ga dragen, deze week begonnen met de aanschaf van een SPB143 diver.

Ik weet niet of er nog veel mensen van het eerste uur actief zijn, de tijd waaron een mint 6309 diver nog voor $50 te vinden was in Amerika, het andere forum ook nog bestond en een 14060M Submariner nieuw te krijgen was voor 4500 euro LOL.

Groet!

Ron

69 likes

Ron, welkom terug!

1 like

Alphons! @Mats1 aka Marijn.

Welkom terug dan maar.

SPB143 is top!

1 like

Welkom terug :hugs:!

1 like

Dat waren nog eens tijden :wink::+1:t2:

Welkom terug

1 like
2 likes

:raised_hand:t4::raised_hand:t4::raised_hand:t4::raised_hand:t4::raised_hand:t4::raised_hand:t4:

1 like

Welkom terug, Teun!
Ja, er is een hoop gebeurd, de laatste jaren… :grin:
Veel plezier met het opnieuw oppakken van de horlogehobby!

2 likes

Welkom terug.

1 like

Welkom (terug) Ron op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooi vervolg hier toegewenst!

Oh ja, was dit een aanleiding (of inleiding) voor jouw vertrek van HF?

1 like

https://m.youtube.com/watch?v=GGlY3ubGzUY :partying_face:

1 like

Welkom terug Ronnie. Andere forum DZVL?
En ik heb nooit een 14060M gekocht maar nog wel de tijd meegemaakt dat je deze voor 3250 kon aanschaffen :rofl: :rofl:

1 like

Welkom terug!

1 like

Idd dat ja :wink: Ja er is wel het een veranderd qua prijzen :joy:

Welkom terug! Twaalf jaar weg? Dan hebben wij elkaar “misgelopen”. Ik ben net deze week terug na zo’n drie jaar afwezigheid.

Het horlogevirus is blijkbaar een herpes-variant. Soms heb je er drie tot twaalf jaar geen last van, maar het gaat nooit écht weg :grimacing:

4 likes

Welkom terug!

1 like

Welkom terug!!

1 like

Welkom terug, al was ik er niet vanaf het begin bij.

1 like

Welkom terug!

1 like

Welkom Ron!

1 like