Hallo allemaal,
Sinds april 2018 ben ik al lid van het horloge forum en tot vandaag heb ik mijzelf nooit voorgesteld. Foei foei. Maar bij deze.
Ik ben vandaag 46 geworden en sinds ik mij kan herinneren heb ik een passie voor klokjes.
Mijn smaak is in de loop der jaren en vooral sinds ik het forum ken flink veranderd. Inmiddels heb ik een flinke verzameling horloges waar ik allemaal iets mee heb. Een 3 piece collection is een droom maar welke van je “ kindjes” moet je opofferen. Dus we houden ze maar.
Sinds een paar maanden ben ik aan het sparen voor een Rolex Sub (geen datum). Dus maar besloten geen klokjes meer te kopen met dat doel voor ogen. (Heb nooit een sub gepast dus weet ook niet of de sub in het echt ook mij zal bekoren).
Blauwe gedeelte vermijden. Niet kijken. Inhouden.
Tot mijn vriendin vrijdag de stad in wilde. Mooi weer dus ik maar ook mee.
Al lopende komen langs een horloge zaak. Ik natuurlijk gedwongen kijken van de overkant van de straat. Zegt ze: wil je even kijken. Mijn Rolex beschermengel zei. Niet doen. Maar het horloge gek duiveltje zei: doen. En die won.
Binnen een g-shock all steel in glimmend Chrome omgehad. Leuk maar niet leuk genoeg om van mijn Rolex budget te snoepen. Nog 2 andere Seiko presage gepast. Ik kon mij steeds bedwingen.
Ondertussen was de verkoper in alle kasten aan het zoeken. Hij had wat waarvan hij dacht dat ik hem leuk zou vinden. Maar waar ligt die nu? Zweet brak hem uit. Uiteindelijk hoorde ik: ik heb hem.
Ik was meteen verkocht. Een deel kreeg ik (verjaardags)cadeau van mijn vriendin. En ze heeft niks met die gekke hobby. Ze draagt een fitbit😭.
Hierbij een foto van een deel van mijn collectie. En mijn NA: Seiko SARW019 Presage. Wat een kanjer.
PS bandje is reeds vervangen voor een @ko bandje.
24 likes
Haha, schuldig voelen over horloge-aankopen… Herkenbaar!
1 like
Welkom en veel plezier op ons mooie forum. Mooie Seiko.
Hatsiekidee jij kan weer even vooruit. En gefeliciteerd!
Alsnog welkom ! Ook hier een begripvolle ega
Mooie aanwinst !
Mijn beste,
Van harte welkom in de enthousiaste kring van HorlogeForum!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom en gefeliciteerd.
Welkom en mooie seikos heb je
Het virus heeft je al flink te pakken .
Mooi man
Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.
Welkom op HF , al een hele collectie heb je daar
Welkom!
Welkom, join the club!!
Welkom en veel plezier op HF