Even voorstellen + NA

Hallo ! Ik ben Hans, 40 en woonachtig in Twente. Ik volg, like en post hier nu enige maanden maar voorstellen had ik nog niet gedaan dus bij deze :wave:t2:

Het begon voor mij in het GShock Only topic omdat ik er richting de 15 had, handige leuke horloges voor het werk én een mooie prijs dus een verzameling was zo aangelegd. Met een schuin oog keek en las ik mee met andere topics waarin voor mij vrij onbekende merken voorbij kwamen zoals Bulova, Sinn, Oriënt en nog veel meer, nooit geweten dat er zoveel merken en types waren :sweat_smile: En dat heeft bij mij de ogen wel geopend, GShock is leuk maar dit was beter. Dus nu zit ik savonds op de bank als een wilde te scrollen, liken en te zoeken naar m’n volgende horloge, alles om me heen vergetend :rofl:

En dan begin ik over m’n nieuwe aanwinst. Ik was op zoek naar een nieuwe, merk maakte niet heel veel uit al lag m’n interesse wel bij Citizen, Seiko, Tissot en nog wat andere. Moest wel een chrono zijn, titanium, blauwe wijzerplaat en liefst een solar, eco drive zijn. Prijs zo tussen de 250 en max. 500. Zooooveel bekeken en vergeleken, een paar in real life gepast en na een maand of 1,5 viel mijn oog op de Citizen CA7090-87L en alles viel op z’n plek en was goed. Ik hoefde niet verder te kijken. 3 weken geleden besteld en vanmorgen opgehaald :heart: Alleen maar liefde :grin:

Nu begint de zoektocht naar m’n volgende nieuwe aanwinst, helemaal mooi :grinning_face_with_smiling_eyes: Fijne dag allen !!

64 likes

Proficiat met de NA en welkom!

1 like

Hoi

1 like

Welkom medetwentenaar👍

1 like

Welkom op HF Hans. Gefeliciteerd met deze leuke Citizen als NA :+1:t2:. Benieuwd naar de volgende?

2 likes

Welkom Hans en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

1 like

Welkom op het forum, Hans!

1 like

Mijn beste,

Hans, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Hans, gefeliciteerd met de NA :blush:

1 like

Bedankt ! Njah, ik heb er een aantal op het oog. Een flieger lijkt me geweldig, een simpele Bulova classic is ook mooi, een tissot prx :ok_hand:t2: of een Brunmontagne :grinning: Ik vind heel veel mooi en daar word het kiezen niet makkelijker van.

1 like

:+1:t2: welkom alsnog

Statistisch lijkt het wel of bijna iedereen uit Twente Han(s) heet…

1 like

Welkom op HF, Hans! En gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Dat vind ik ook mooi: retro vormgeving, met modern gebruikersgemak! :+1:

Maareh…

Ja, dat is dus wel een nadeel. Als je hier eenmaal een beetje rondhangt, dan is er geen houden meer aan. Je blijft kijken en kopen! :grimacing: :wink:

1 like

Mooie aanwinst :ok_hand: en welkom medetukker!

1 like

Herkenbaar Hans.
P.s mooie avatar :+1:t2:

1 like

Mooie aanwinst, zeker met die kleur blauw erin, gefeliciteerd!

1 like

Welkom! Veel (lees)plezier!

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom en gefeliciteerd met je NA :partying_face:

1 like

Welkom en gefeliciteerd. Alvast veel plezier met het zoeken naar je volgende NA’s!

1 like

Welkom…:+1:

1 like