Even voorstellen & NA

Hallo mede horloge liefhebbers,

Na ruim 2 jaar meelezen, waarvan bijna een jaar met account. Wordt het nu toch echt tijd om me even netjes voor te stellen en meteen van het moment gebruik te maken om mijn nieuwe NA te introduceren.

In de afgelopen 15 jaar heb ik mijn horlogebox gevuld met een Fossil, een Swatch en een aantal Kickstarter horloges. Voor mij allemaal mooie horloges die ik nog steeds met veel plezier en afwisseling draag.

Sinds een paar jaar ben ik me meer gaan verdiepen in de wereld van horloges en werd het duidelijk. Er gaat ooit een Zwitsers horloge komen. Maar welke en wanneer was nog onduidelijk.

Na kilometers artikelen lezen, vele uren YouTube kijken en dagen scrollen langs alle prachtige stukken op dit forum is dan nu het moment daar.

Deze zomer ga ik trouwen en dat is voor mij een fantastisch moment om mijn eerste “echte” horloge toe te voegen aan de collectie. Maar welke?

Ik houd jullie niet langer in spanning. Dus hierbij presenteer ik mijn NA:

Een Omega Seamaster 166.010 uit 1968.
Na het ophalen nog snel wat foto’s gemaakt en snel terug in de box tot de bruiloft deze zomer.

(Dat fotograferen van horloges is wel even wat anders dan een landschap of portret heb ik gemerkt. Daarom nog meer waardering nu voor alle prachtige plaatjes die hier voorbij komen van de leden👏🏻)

Het Omega logo in het plexiglas is trouwens een mooi detail dat met het blote oog niet te zien is:

Tot slot nog een aantal horloges die mijn aandacht zeker weten te trekken:

• Seiko SARX035
  • Baltic Aquascaphe
  • Lorier Neptune
  • Hamilton Khaki Field Murph 38mm
  • Tudor Black Bay 58 Blue
  • Rolex Explorer 114270
  • Grand Seiko SBGY011
  • JLC Master Ultra Thin Small Seconds
56 likes

Mooie NA & welkom!

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom. Mooie nieuwe aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom op HF. Veel lees -en kijkplezier op het forum. Mooie Omega als trouw horloge :+1:t2:

1 like

Van harte, en alvast gefeliciteerd met de aanstaande trouwerij!

1 like

Welkom bij de club

1 like

Welkom :partying_face: Pracht NA, veel voorpret ermee :+1:

1 like

Welkom op het forum, prachtige NA. Die oude omega’s zijn echt geweldig! :ok_hand:

1 like

Welkom op het forum !!

1 like

Welkom Bram!
En wat een mooie, klassieke Seamaster :+1:

1 like

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je mooie NA

1 like

Welkom op het forum en gefeliciteerd met de Omega :slightly_smiling_face:

1 like

Welkom op het forum en veel plezier!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit Nederlands talige Horlogeforum met Internationale allure. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom

1 like

Fantastische eerste Zwitser zeg, wauw! :star_struck: Welkom!

1 like

Een mooie Seamaster :boom: en welkom bij de club.

1 like