Sinds januari 2024 heb ik op dit mooie forum een account, maar ben ik een zogeheten lurker. Veel lezen, maar nooit iets bijdragen… tot vandaag. En daarmee ook gelijk mijn goede voornemen voor 2026: actiever bijdragen aan dit forum!
Kort over mijzelf, mijn naam is Emiel, begin 30 en leef het “typische dertiger” leven. Ik heb wel altijd horloges gedragen, maar de echte hobby is pas rond 2020 begonnen.
En zo vlak voor het einde van het jaar nog een nieuwe aanwinst.
Of beter gezegd: een zo goed als nieuwe derdehands Christopher Ward C60 Trident Pro 300 uit 2023. Diameter 38 mm, witte wijzerplaat, en een prachtige afwerking. Het horloge is bijna 3 jaar oud, maar zowel intern als extern in absolute topconditie. Met een afwijking van +2 seconden per dag doet hij ook niet onder aan menig COSC horloge. Het horloge kwam met een nieuwe bader bracelet en een sportieve rubber-textiel band. Ik ben erg blij met deze aanwinst!
En ik vergeet haast te vermelden dat ik dit mooie horloge op dit forum heb gekocht. Het was voor mij een vuurdoop om hier iets te kopen, dus alle lof aan @Knoopje413 voor de prettige ervaring!
Erg leuk om met een lekkere bak koffie te praten over horloges en nog veel meer!
Welkom op het forum Emiel, en het was een genoegen dit horloge aan je over te dragen, bedankt voor het gezellige onderonsje en de prettige overdracht. En nu lekker genieten van de NA! Niet met teveel foto’s echter, deze waanzinnige foto in de lume doet me hem een beetje missen Enjoy!