Even voorstellen & NA

Volgens ChatGPT (en voor mij dus heel herkenbaar):
Druk met voltijd-carriere, vrouw, huis en stabiliteit. Minder zoeken, meer kiezen. Meer verantwoordelijkheid, minder spontaniteit. Vrijheid groeit, maar er worden ook keuzes gemaakt over toekomst en geluk.

Dankjewel! Niet mijn eerste horloge, maar wel mijn eerste aanschaf via dit forum :slight_smile:

1 like

ChatGPT is natuurlijk voor geen meter te vertrouwen, maar het is een leuke onderzoeksvraag.

Huisje boompje beestje staat in dit tijdsgewricht onder druk, lijkt het. 20% van Nederland is single of woont alleen, terwijl 10% van wie er dertig wordt nog steeds thuis woont bij de ouders, inmiddels.

Toen ik veertig werd had ik al lang en breed tien jaar in het buitenland gezeten, was ik al twintig jaar aan de bak in de tech sector, en waren er in zes landen vrouwen te vinden die me haatten. Ook leefde ik nipt samen met mijn huidige partner, had ik een kind in het buitenland, en was er groot geld gewonnen én weer verloren met onroerend goed. Ik hoop heel erg dat dat niet de maatstaf is.

Tegelijkertijd zijn er heel veel dertigers die ondanks de carrière geen huis kunnen kopen omdat het voor starters achterlijk moeilijk is, terwijl ook de dating-markt tegenwoordig gewoon raar schijnt te zijn, en dat multi-generationeel samenwonen (oftewel lang bij je ouders zitten) normaler lijkt te worden.

Ik kreeg een notificatie :skull::smiling_face_with_tear:

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst en welkom op het forum :+1:

1 like

Welkom en mooie aankoop!

1 like

Welkom!!!

1 like

Welkom!

2 likes

Van harte welkom!

1 like

Welkom Emiel,
Mooie CW hoor :star_struck:

1 like

Welkom en geniet van het forum! Mooie cw!

1 like

Welkom Emiel! En heel mooie aankoop!

1 like

welcome home

1 like

1 like

Welkom op dit mooie forum, proficiat met de NA en veel draagplezier toegewenst!

Welkom Emiel!

Welkom. Enjoy watch-ing.

Welkommmmm

Welkom Emiel!:+1::slightly_smiling_face: