Beste liefhebbers, Mijn naam is Carlo, een 57 jarige Brabander en sinds oktober 2024 gestopt met roken. Om m’n poging kracht bij te zetten had ik mezelf een horloge beloofd. Op de momenten dat ik normaliter een sigaretje zou opsteken ben ik gaan googlen naar een opvolger van m’n Seiko Sportura. Dit onverwoestbare klokje heb ik sinds 2001 om de pols. Al googelend heb ik me aangesloten bij horlogeforum en chrono24. Inmiddels dus ruim 550 dagen verder en gelukkig geen sigaret meer aangeraakt. Ik kan oprecht zeggen mede te danken aan de zoektocht naar een nieuw horloge. M’n interesse wisselde van Diver tot Flieger. Van vlamnieuw tot birthdaywatch. Van zwarte dial tot witte. Met de term “bezit van de zaak is einde van het vermaak” in het achterhoofd heb ik telkens een aankoop uitgesteld. Tot vorige week…gisteren m’n Coconico mogen ontvangen. Heel blij mee!
Welkom ![]()
Welkom en gefeliciteerd! Goed dat je gestopt bent en dat je een “ alternatief” vond. Deze verslaving is veel gezonder😉
Maar ook veel duurder, deze verslaving.
Welkom.
Welkom bij de club Carlo.
Welkom. Leuke boldr.
Veel plezier hier.
Welkom hier bij HF !
Apart horloge wel.
Goed bezig
!
En leuk om dat geld naar een horlogepotje te sturen. Welkom!
Welkom!!
Van harte met de NA en je wilskracht om te stoppen met roken ![]()
![]()
![]()
Speciaal horloge met een speciale gedachte
Dat er nog meer mooie stukken mogen volgen
Welkom Carlo, veel plezier op het forum
Welkom Carlo ![]()
Van harte welkom op dit prachtige forum!
Welkom en gefeliciteerd met je aanwinst ![]()
Sterk
. Die bijzonder leuke Coconico heb je dubbel en dwars verdiend. Dubbele felicitaties en van harte welkom, Carlo.
Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!![]()
Welkom en gefeliciteerd Carlo! Als het gaat om budget geen problemen dus sinds het stoppen met roken ![]()