Even voorstellen (NA)

Hallo allemaal,

Ik ben al een maandje lid op het forum en ik wil me graag even voorstellen: Bart, 33 Jaar, woon in sHertogenbosch. Voor de aankoop van mijn eerste fatsoenlijke horloge heb ik hier even gezocht naar ervaringen en meningen van het merk Mido (waar overigens niet zo gek veel over te vinden was :wink: ). Het forum heeft mooie draadjes en leuke posts dus ik ben een beetje blijven lezen dus ik dacht ik stel mijzelf even voor en zal eens wat mooie plaatjes posten van m’n Mido commander II (waar ik overigens dol blij mee ben) Kijken kijken en nog de tijd niet zien :slight_smile:

Heb vandaag wat foto’s geschoten van mijn klok en was wel benieuwd naar de meningen.

En dan het wrist shot.

21 likes

Welkom! Mooi horloge hoor. 80 uur power reserve is ook wel redelijk uniek.

1 like

Hartelijk welkom van een mede Bosschenaar!
Goede sunburst op die mido :thumbsup:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom bij HorlogeForum Bart!!
Een fraai horloge heb je. Het begin van een energieke hobby.:watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Welkom Bart! Mooi horloge zeg. Je ziet ze inderdaad niet vaak.

1 like

Welkom en mooie binnenkomer !

1 like

Welkom, fraai horloge ook! Oogt vrij plat aan de pils, wat ik erg mooi vind staan

1 like

Welkom op het forum!

1 like

Welkom, en een mooi horloge!

1 like

Welkom Bart. Heel mooi horloge.

1 like

Mooie klok hoor. Mido zegt me niet direct iets maart dat ligt aan mij :sweat_smile:.

1 like

Heb er een nodig met drie weken… ipv drie dagen. Werk op zee en laat hem dan thuis. MAar toch een leuke feature. Zeker als je meerdere horloges draagt.

Ja, komt denk ik door het glas dat uitsteekt en overloopt in de hele smalle bezel. Sprak mij direct heel erg aan. Daardoor oogt hij minder hoog.

Mooie Mido heb je , en welkom Bart .

1 like

Welkom, welkom, Bart.
Die Mido, die zou ik ook zomaar hebben kunnen kopen. Mooi hoor en veel draagplezier ermee!
Weet je overigens of Schaap & Citroen ermee gaan kappen in 's-Hertogenbosch?

1 like

Geen idee eigenlijk of s&c er mee stopt in DB. Ik heb er niets over gehoord. Ik ben er ook nog nooit binnen geweest.

Welkom! En erg mooie Mido!

1 like

Netjes die mido👌. Veel plezier hier!

1 like

Welkom stadsgenoot :+1:

1 like

Mooie Mido!

1 like