Even voorstellen, Niels

Goedemiddag allemaal,

Na een tijdje te hebben meegelezen wordt het toch wel eens tijd mezelf voor te stellen. En dat terwijl ik gisteren al veel formuleren in Den Haag heb ontmoet!

Niels dus, 33 jaar en kom uit 's-Hertogenbosch. Zwager van Erik de Gast, welke me naar HF heeft gelokt :wink: al lange tijd erg geïnteresseerd in horloges en hopelijk binnen nu en een jaar over op de aanschaf van mij Holy Grail, Maurice Lacroix Pontos S Chonograph. Gisteren hem weer mogen aanschouwen, en ik blijf verliefd. :wink:

Ik moet nog veel leren heb ik na gisteren gemerkt, mijn kennis van horloges is minimaal vergeleken bij vele van jullie.

Gisteren tijdens de forum meeting een onwijs leuke dag gehad, dank voor de organisatie en de juweliers voor hun ontzettend gastvrije ontvangst. Leuk om wat leden van HF te ontmoeten en hoop vaker tijdens dit soort uitjes aanwezig te zijn.

Groeten Niels

Welkom en heel veel plezier op dit forum!

welkom hier…
leuk dat je direct een meeting “meepakt” :slight_smile:
is er bij mij nog nooit van gekomen.

Welkom! Naar mijn ervaring is de tweedehandse prijs van een Maurice Lacroix een stuk lager dan de nieuwprijs, dus misschien komt ie dan wat eerder :slight_smile:

Mijn beste,

Van harte welkom Niels!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom zwager! Nu nog wat foto’s natuurlijk hè :wink:

Leuk dat je ook bij de meeting was. Heb daar ook wel mooie 'spaar’projecten voorbij zien komen…

Ben benieuwd welke versie van de Pontos je bedoeld.
Wel leuk om naar toe te leven :wink:

Fijn om nog een collega Bossche Bol te mogen begroeten: Welkom!

Eric

Welkom op het forum naam genoot :slight_smile:

Hartelijk welkom op het one and only HF Niels
je zult je hier best vermaken denk ik

:~

groet Gerard

Welkom en veel plezier hier!

Welkom op het forum!(tu)

Veel lees en post plezier!

Groeten.

Noel.

Welkom en veel plezier hier .

Hoi Niels. Leuk je hier weer te zien! :slight_smile:
Veel lees en post plezier :smiley:

Groet,
Ronald

Welkom Niels! afgelopen zaterdag was je vuurdoop bij het HF en gelijk een goeie! Weer iemand uit het 073 gebied. Wist niet dat hier zoveel liefhebbers wonen… veel plezier op het forum.

‘gisteren’ je slechts even kort gesproken. had graag in de loop vd dag nader kennis gemaakt, helaas ging dat niet door. dus bij deze v harte welkom!