Na een tijdje te hebben meegelezen wordt het toch wel eens tijd mezelf voor te stellen. En dat terwijl ik gisteren al veel formuleren in Den Haag heb ontmoet!
Niels dus, 33 jaar en kom uit 's-Hertogenbosch. Zwager van Erik de Gast, welke me naar HF heeft gelokt al lange tijd erg geïnteresseerd in horloges en hopelijk binnen nu en een jaar over op de aanschaf van mij Holy Grail, Maurice Lacroix Pontos S Chonograph. Gisteren hem weer mogen aanschouwen, en ik blijf verliefd.
Ik moet nog veel leren heb ik na gisteren gemerkt, mijn kennis van horloges is minimaal vergeleken bij vele van jullie.
Gisteren tijdens de forum meeting een onwijs leuke dag gehad, dank voor de organisatie en de juweliers voor hun ontzettend gastvrije ontvangst. Leuk om wat leden van HF te ontmoeten en hoop vaker tijdens dit soort uitjes aanwezig te zijn.
Welkom Niels! afgelopen zaterdag was je vuurdoop bij het HF en gelijk een goeie! Weer iemand uit het 073 gebied. Wist niet dat hier zoveel liefhebbers wonen… veel plezier op het forum.