Even voorstellen: Nielsds

Goeiemorgen!

Ik stel me hier ook graag eindelijk even voor (na enkele maanden mee te lezen). Ik ben Niels en sinds kort een beginnende enthousiasteling. Bij mij begon het met een onverwachts verjaardagscadeau - een Fossil maar al snel begon het toch serieus te kriebelen om eens verder te kijken.

Momenteel heb ik 2 mooie Seiko’s, een automatic 5-reeksje en een mooie quartz chronograph maar ik betrap me erop dagdagelijks bezig te zijn met hier de ogen uit te kijken en online te speuren naar inspiratie. Ik interesseer me momenteel vooral in de Japanners zoals Seiko & plan ook zeker een mooie Citizen of Orient Bambino aan te schaffen. Ik heb een zwak voor dress watches - vooral met groene & blauwe dial en ook vintage kan me zeker bekoren.

Mijn droom is ooit een prachtige Omega aan te kopen of een leuke Zwitserse vintage maar met een baby onderweg zal ik dit budgetmatig nog even moeten uitstellen - spijtig genoeg.

Ik hoop hier vooral bij te leren en zoals reeds gezegd veel inspiratie op te doen.

55 likes

Ook een goedemorgen Niels en een hartelijk welkom. Alvast gefeliciteerd met de kleine. Dat is het allermooiste geschenk, die Omega komt vast nog een keer.

3 likes

3 likes

0000002195

2 likes

Welkom op HF, Niels!

1 like

Welkom…:+1:

welkom-home

:wave:

Welkom bij de club Niels.

Welkom hier bij HF !

Welkom Niels!

Dat is hier de orde van de dag! Hier betrap je iemand als hij/zij niet bezig is met horloges. :rofl:

Ik ben ook geïntrigeerd door groene dials, maar toch is gisteren alweer een blauwe dial binnengekomen. :sweat_smile:

Dan wens ik je heel veel lees- en leerplezier, op het gezelligste horlogeforum van de wereld!

Welkom, veel leesplezier.

:wave:

Welkom op het forum Niels :wave:t2:

Welkom!!!

Welkom Niels!

Welkom Niels en alvast een dikke proficiat met het aankomende vaderschap!

Welkom :partying_face: ik hoor via betrouwbare bron dat blauw ook een hele fijne kleur is, toch @Kleine_gup_in_grote_oceaan ?

Oh ja, ken je onze actie voor het KWF al?

:smiley: :wink:

2 likes

Welkom bij je nieuwe verslaving.

1 like