Welkom bij de club.
Alles! kende het merk tot dusver niet en ben benieuwd naar de afwerking van de kast en bijvoorbeeld de indices
Welkom op dit leuke forum ,het merk ken ik niet en .niet relevant is dat ik niks heb met skelektons ,wel belangrijk is wat jij mooi vind ! Succes met de verdere horloge reis
Welkom , mooi horloge maar nog nooit van gehoord
Welkom op HF en veel plezier hier gewenst
Welkom op het forum en veel leesplezier. Norqain maakt mooie horloges. De uurwerken komen uit de Kenissi fabriek die ook de uurwerken van Tudor en het chronograaf uurwerk van Breitling maakt.
Welkom…
Welkom hier, wat een aparte verschijning. Ik ben zelf niet van de skeleton horloges maar deze vind ik wel smaakvol. Misschien eens proberen om wat close ups te maken van de wijzerplaat, dat zal zeker worden gewaardeerd.
Welkom op HF. Geniet van deze leuke hobby
Welkom op HF !
Welkom. Veel plezier op het forum. Je Norqain is mooi. Voor wat het waard is: je smaak en keuzes zullen na verloop van tijd waarschijnlijk veranderen en alle horloges die je koopt, zijn goed zolang je die niet voor ‘de buitenwereld’ aanschaft.
Welkom hier op het forum! Je bent begonnen aan een mooie reis hier.
Over de Norqain heb ik wel het een en ander voorbij zien komen. Het schijnen kwalitatief goede horloges te zijn, als ik de reviews zie.
Qua keuze, begrijp ik wat @TagEd bedoelt. Maar goed, iemand die weet wat hij wil, koopt dat wat hij wil. Wat dat betreft is het gewoon een kwestie van smaak en jij hebt niet gekozen voor “standaard”!
Vind ik erg tof!
Welkom op HF! En gefeliciteerd met de stap van smartwatch naar een echt horloge (om het zo maar te stellen). Er valt hier veel te leren, zien, ervaren op het vlak van je nieuwe hobby. Plezier!
Welkom op dit forum!
Je maakt idd zoals velen al zeggen je eigen qua horloges.
Veel plezier hier iig!
Welkom!
Norqain al veel goede verhalen over gehoord. De uurwerken zijn robuust dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Tof dat je kiest voor een model dat niet iedereen heeft!
Welkom.
Welkom op hf
Welkom hier!
Norqain is cool, beetje zoals Bremont ook cool is. Veel draagplezier toegewenst en zo te zien is er nog geen “Norqain-only” topic dus dat kan nu ook geopend worden.
Welkom op HF.
Toevallig heb ik een jaartje geleden ofzo eens een paar van die Norquin horloges omgehad bij een juwelier in de Westfield mall. Vond het verrassend leuke horloges. Wel stevig geprijsd maar de kwaliteit leek zo op het eerste oog in orde.
Ik vind het wel tof dat je gewoon voor een eigenzinnig model van een relatief onbekend merk bent gegaan. Dat is naar mijn mening de juiste insteek, gewoon kopen wat je zelf mooi vindt. Ik heb zelf een Zenith Defy Skeleton. Daar doet jouw Norquin mij ergens in de verte wel aan denken.