Even voorstellen + NIEUW HORLOGE

Ik ben 21 jaar en studeer aan de Rijksuniversiteit Groningen. Al vanaf vroeger had ik een veel grotere interesse voor horloges dan mijn leeftijdsgenoten en dat is nu nog steeds zo, zonder dat ik er technisch ook maar iets vanaf weet. Verder dan het merk en type herkennen kom ik niet, maartoch, sinds ik mij kan herinneren draag ik al horloges. Ik volg dit forum al een jaar, zonder posten, maar ook zonder berichten te plaatsen kun je hier heel veel plezier hebben. Nu ik een half jaar 21 ben heb ik eindelijk mijn eerste ‘echte’ horloge gekocht! Het heeft me een aantal jaren sparen gekost, maar nu heb ik voor mijn budget mijn droomhorloge!
Ik vraag mezelf nu de hele tijd hoelaat het is, zodat ik er weer op kan kijken…
Kan nu al niet meer wachten tot ik over een aantal jaar weer dit gevoel kan krijgen!

Het is een Longines uit de Longines Master Collection, de Longines L26934783

En dan nu: de FOTO’S! Helaas ligt mijn goede fotocamera+benodigdheden niet op mijn studentenkamer, dus heb nu maar wat snelle niet bijzondere kiekjes geschoten. (fotografie is een andere hobby van me)

In de doos:

In de doos met merknaam:

en wat close-ups:

De achterkant:

En voor mij het belangrijkst, om mijn pols!!!

Ik hoop me voldoende geintroduceerd te hebben om een leuke tijd te hebben hier!

Gefeliciteerd dit is een hele mooie klok!!

Geniet ervan (tu)

Congratz met je nieuwe klok, leuk om te zien en fijne instapper :wink: De band kleurt ook wel lekker met de witte dial…ook goede combi met die geblauwde wijzers. Veel plz ervan!

Heel erge mooie klok. Gefeliciteerd. (tu)

Welkom! Mooie aanwinst waar je met recht trots op kan zijn. Mooie gebalanceerde plaat.

Leuke binnenkomer. En welkom.
Erg mooi horloge en heel veel draag plezier er mee gewenst

Prachtige, stijlvolle aankoop.

Moi! Hardstikke mooi horloge ja :slight_smile:
Welkom bij het forum met je eerste horloge van vele :slight_smile:

Groet’n uit Oost Grunn :slight_smile:

Gefeliciteerd! Ik vind 'm mooi! Beetje te groot naar mijn smaak, maar past goed om je pols zo lijkt het. Altijd goed zo’n witte wijzerplaat (tu)

Van harte welkom!

En wit lijkt wel het nieuwe zwart te zijn. Ook in horlogewereld.
Vind het iig wel lekker makkelijk te combineren. Als je niet een paar jaar wilt wachten, totdat je weer dat bijzondere gevoel krijgt: misschien een leuk Sinterklaas of Kerst idee (of geloof je niet meer in de goedheilig en jolly man? ;))… een zwart (Longines) bandje met zwarte stiksel. Ziet je klok er ineens heel dressy uit voor de gala en andere nette gelegenheden.

Leuke secondewijzers. Alleen jammer van die net afgesneden 6 en 9. Vind ik persoonlijk niet mooi.

Prachtige klok. Geniet ervan en je eerste klok nooit weg doen. Op naar de volgende :slight_smile:

Hartelijk welkom,en je hebt een hele mooie binnenkomer,gefeliciteerd.

Welkom! Mooie klok! :wink:

Welkom en het was de moeite van het sparen waard.
Erg mooie klok met een lekker formaat met zijn 44mm.
Veel plezier op het forum.

Welkom! Mooie stijlvolle klok, niet helemaal wat ik verwacht bij een student maar daarom niet minder fraai!

Hans

Welkom en gefeliciteerd met je aanwinst. Longines maakt hele mooie klokjes.

Prachtig hoor! Leuke binnenkomer. Veel plezier op het forum!

Mooi klokkie! Dat had ik niet als student…
Welkom hier! :wink:

Mooie stijlvolle klok veel plezier ermee

Gefeliciteerd erg mooie klok!!
En al een idee wat je volgende wordt ?
Groetjes Tim