Even voorstellen/nieuwe aanwinst

Hallo allemaal,
Ik ben Ben en ik woon in de randstad. Lees alweer een flinke tijd mee hier, en heb nu maar eens een account aangemaakt.
Om dit te vieren heb ik een ‘nieuwe’ klok uit Duitsland laten komen. Ik was al een tijdje aan het rondkijken naar een nieuwe aanwinst, toen ik deze voorbij zag komen op een duits forum. Het gaat om de Defakto Eins, een klok die al een lange tijd op de wishlist stond. Een jaartje oud, nog met de ETA 2824 (tegenwoordig Miyota 9015) en werkelijk zo goed als nieuw.
Helemaal happy met deze strakke klok, en ik ben benieuwd naar het draag- en afleescomfort! :)-D

Welkom op het forum! Houdt er rekening mee dat je hebberig wordt van alle plaatjes!

Mooie klok heb je gekocht! Heeft hij maar een wijzer zoals een meistersinger?

Verder nog horloges in je collectie?

Edit : Opgezocht. 1 wijzer inderdaad. Leuk ding!

Welkom op het HF Ben :~

en proficiat met je aparte einzeiger
( heb je nog meer horloges…vast wel ? )

grtz. Gerard

Welkom!

Welkom.

Strakke klok inderdaad!
'k Heb op hun website zitten kijken en heb er direct eentje op mijn verlanglijstje gezet.

Hoi Ben, welkom!

Dank allen!

Heb zeker nog meer horloges! Binnenkort zal ik ze eens plaatsen. Een jaar of 10 geleden begon het met de Christopher Ward Malvern automatic, daarna nog een Deep Blue tritium duiker, een witte G Shock 5600 en nu dus de Defakto Eins.

Mijn beste,

Welkom Ben, op dit gelouterde Horlogeforum!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom :)-D

Leuke klok, (tu), benieuwd naar de rest !
Veel plezier hier .

Pieter.

Welkom en proficiat met je nieuwe aanwinst! Deze had toch n geheel oplichtende plaat?

Welkom op het forum Ben. :)-D

Ja,dat klopt. Lume was nog niet bijzonder fel, maar bij normaal gebruik zit het horloge dan ook onder de mouw. Komend weekend zal ik wat foto’s maken.

(tu)

Baardje Schreef:

Ja,dat klopt. Lume was nog niet bijzonder fel,
maar bij normaal gebruik zit het horloge dan ook
onder de mouw. Komend weekend zal ik wat foto’s
maken.