Even voorstellen NOAD SBGX261

Klopt :smile: onwijs blij mee! Ook met een seiko 5 en g shock begonnen. En nu een super mooie GS.

4 likes

Welkom en proficiat met deze prachtige GS !:ok_hand:

2 likes

Prachtig!

Maar ook geen handleiding meer tegenwoordig dan?

1 like

Prachtig man! Ook begonnen met een Seiko 5 en een GA2100. Na 2 jaar dromen over mijn eerste GS heb ik er nu een en ben er super blij mee. De foto’s doen de horloge geen recht; in het echt is hij nog mooier om je pols. Het nadeel van de armband is dat hij met één schakel net niet goed zit, een micro adjustment zou fijn zijn geweest. Ik heb ook een prachtige travel case ontvangen, in een super mooie doos. Veel plezier ermee :+1:t3::saluting_face:

2 likes

Helaas! Ook geen ontvangen :frowning: maar ik vind het prima. Ben super gelukkig.

1 like

Welkom! Knappe GS!

1 like

@Tajko voor mij ook prima, ze zijn simpelweg digitaal gegaan. Misschien dat er bij de Spring Drive modellen nog iets meer papierwerk bij zit lijkt mij.

2 likes

Welkom hier.

1 like

Van harte welkom :+1:

1 like

Welkom NOAD, mooi merk (Grand) Seiko.
Het medicijn om de jeuk (even) te doen verdwijnen :wink:
Welkom :+1:

1 like

Welkom Noad en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

1 like

Welkom Noad, mooi trio heb je daar!

1 like

Welkom :partying_face: en een mooi rijtje horloges zo :+1:

1 like

Welkom NOAD!

1 like

Welkom hier, en veel kijk en leesplezier gewenst hier.

1 like

welkom, en ja, een prachtige Seiko
zelf heb ik ze niet, ik ben voor een ander merk gevallen
maar ik kan wel genieten van alle Seiko’s hier op het HF :+1:
draag ze met plezier

1 like

Welkom hier!

Shit zeg, ik ben hier in 2015 begonnen met exact dat horloge, maar dan in het blauw.

Gefeliciteerd! Je hebt alle tussenstappen van SARBs, SARXen, SDGM’s en Sharp Edges niet gemaakt zie ik. Aan de ene kant heb je een reis gemist, aan de andere kant ben je op hetzefde station beland als ik, maar dan zonder verpilling van veel tijd, geld en moeite.

:slight_smile:

Groeten van z’n neef:

Ik heb de OG grote blauwe doos met papieren handleiding nog, maar eerlijk is eerlijk, een 9F62 behoeft inderdaad geen handleiding. Kroon 1 positie uit trekken is datum, 2 posities uittrekken is hacking en tijdsinstelling. Job done.

De coolheid van een 9F staat niet zozeer in de handleiding, die vindt je onder de motorkap. :slight_smile:

2 likes

Welkom en wat een leuke binnenkomer! :smiley::+1:

1 like

Welkom op HF!

1 like

Toffe collectie, Japan ftw!

2 likes