Mijn naam is Niels en ik lees al geruime tijd mee met alle leuke berichten hier op het forum.
Sinds een jaar of 2 is mijn interesse in horloges enorm gegroeid en bekijk ik vooral op dit forum, Chrono24 en op YouTube wat mij aanspreekt.
De diversiteit in horloges vind ik erg leuk, maar mijn voorkeur gaat vooral uit naar tijdloze dress watches, sport/tool watches, vintage chronograph watches en casual watches.
Het is verleidelijk om een hele grote collectie aan te schaffen, maar ik doe mijn best om dat te beperken. Het zorgt er voor dat ik gerichter aan het zoeken ben naar wat echt goed bij mij past. Met de simpele reden dat ik dan hopenlijk niet iets aanschaf dat vervolgens weer verkocht wordt. Toch heb ik (ook) de ervaring van het aanschaffen van een paar impulsieve aankopen, die relatief snel weer de deur uit zijn gegaan. Volgens noemen ze dat leergeld betalen…
Op dit moment heb ik zelf een Grand Seiko, Rolex en een Tissot.
Dat geduld is in mijn ogen ook nodig om zeker te weten dat het horloge mij zal blijven boeien of dat het toch (net als velen andere horloges) zal ontsnappen aan de aandacht…
Zo te zien lees je al een tijdje mee, maar we verwelkomen jouw actievere deelname aan hét HF.
Leuke manier van fotograferen van de horloges die je reeds bezit en die je nog ambieert.