Ik ben Nomad, 31 jaar, en ik ben al een tijdje lid van dit forum. Aanvankelijk dacht ik niet echt een “forumpersoon” te zijn, maar eerlijk is eerlijk: het is hier best leuk! Ik vermaak me prima en heb al veel geleerd en interessante dingen gezien. Hoog tijd dus om mezelf eens voor te stellen.
In 2019 begon mijn horlogereis met de aanschaf van een Tissot Heritage Visodate. Sindsdien is mijn collectie langzaam maar zeker uitgebreid met onder andere de Seiko Tank en onlangs de Brew Metric Retro, Titan Edge Ceramic, Rado Centrix en een Rolex Explorer.
Als PostNL een beetje meewerkt, verwacht ik voor het einde van het jaar ook nog een Kurono Tokyo Reiwa toe te voegen.
Mijn voornaamste interesse ligt echter bij microbrands. Helaas heb ik gemerkt dat ik een aantal mooie releases en order windows heb gemist, dus ik heb me inmiddels aangemeld voor diverse maillijsten om dat in de toekomst te voorkomen.
Mocht iemand nog handige tips hebben om altijd op de hoogte te blijven van de nieuwste microbrand releases, dan hoor ik die graag!
Tot zover mijn intro. Aangezien ik niet bepaald Carry Slee ben en jullie volgens mij meer van plaatjes houden, zie onderstaande: