Even voorstellen: Nomad

Welkom :hugs:!

1 like

Welkom Nomad!

Mooi dat je jezelf op je plek voelt hier! Geniet van je verdere horlogereis⌚️

1 like

Bedankt Raymond!

Bedankt Berdski!

Bedankt Knoopje!

Alsnog welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooi vervolg hier toegewenst!

Wees welkom!

Welkom⌚️

Dat is een leuke toevoeging! De Kurono prijzen plus import worden mij een beetje straf en tweedehands al helemaal en toch lijkt achteraf die Reiwa juist enorm de moeite waard. Ik kijk uit naar je bevindingen. Een beetje afhankelijk van het merk en hoe ze ermee omgaan vind ik die orderwindows en tijdelijke kortingen die dwingen van het maken van keuzes, vaak op behoorlijk grote termijn, een beetje irritant. Ik maak het liefst weloverwogen keuzes en ook met beschikking over de meest complete onafhankelijke informatie. Dus kopen op beloftes en prototypes, hoewel ook weleens gedaan, blijft toch extra lastig.

Dat is het, leuk. Wel een beetje raar om je pas na 450 ‘bezoekdagen’ welkom te heten, maar goed … leuk dat je jezelf voorstelt enne toffe collectie laat je zien! Veel plezier nog op HF. :beers:

Fraai! :star_struck:
Welke kleur heb je besteld?

Welkom hier.

Bedankt Dave!

Bedankt MS01!

Bedankt Knight!

Bedankt, Benjamin! De tweedehands prijzen zijn inderdaad crimineel hoog, ondanks alle maatregelen en voorwaarden die Kurono Tokyo heeft ingeregeld.

Helaas ben ik pas recent bekend geworden met dit merk, dankzij dit forum wel. Ik baalde enorm dat ik deze en andere releases had gemist. Ik begrijp je frustratie over het bestelproces; je moet vaak snel handelen en kopen op basis van een render. Daarnaast moet je hopen dat je geen creditcardproblemen tegenkomt tijdens het korte orderwindow, wat echt zuur zou zijn.

Aan de andere kant, als het product je niet bevalt, blijkt het dat je deze snel weer kunt doorverkopen aan een andere liefhebber.

Ik hou je op de hoogte van mijn bevindingen! :blush:

De blauwe :smile:

Bedankt papabuell!

2 likes