Even voorstellen: Noura

Van harte welkom :clap:

Jazeker, er komt een nieuw glas in, en mijn twijfel is weg, ben er heel blij mee

1 like

Welkom Noura! Veel plezier hier op dit mooie forum!

Welkom hier.

Er zijn meer dames hier, er is er zelfs één met de mooiste kleurstelling die Rolex in mijn optiek ooit in een OP heeft gebruikt. Er zit ook een Vlaamse dame in Zweden, en we hadden een dame die een vrij serieuze vintage verzamelaar was, maar ik heb haar al een tijdje niet voorbij zien komen.

Aangezien we ze hoofdelijk kunnen opnoemen vrees ik dat het er niet veel zijn. Je bent weliswaar outnumbered, maar zeker niet outgunned.

Ik geloof dat je hiermee 90% van de heren op dit forum beschrijft. Als veel drogere technocraat zit ik er anders in, maar ik weet niet of dat een gender-vraag is. Ik ben daar niet van overtuigd.

3 likes

Welkom noura. Goed om te horen dat het goed gaat komen met je rolex.:+1::ok_hand:

Welkom Noura.

Welkom …:smile:

Welkom @Noura en @Lena76.

Welkom, Noura en veel plezier op HF.

Noura, welkom op het forum! Je hebt trouwens een goede smaak :wink:

1 like

Welkom hier

Welkom @Noura , veel plezier hier.
En we houden hier allemaal van foto’s, dus voel je vrij om wat mooie plaatjes van je horloges te plaatsen.

Welkom @Noura, hier ook een seksegenoot :slight_smile:️ En medeliefhebber van Rolex overigens.
Mooie collectie heb je. Ga je ook nog een plaatje van je :ok_hand:t2: Datejust plaatsen?
Niet de bedoeling je topic te kapen, maar hierbij mijn OP, favoriet in mijn collectie momenteel.

9 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Van harte welkom op ons mooie forum!

Van harte welkom.

Welkom Noura! Wat leuk, weer een dame erbij, de mix mag inderdaad wel wat diverser hier.
Have fun!

Hee wat leuk, een nieuwe dame in de gelederen. Van harte welkom!

Welkom Noura! Hoop dat je het hier naar je zin hebt! Gelijk goed gebruik kunnen maken van het forum met je DJ lady las ik. Mooi dat dat goed lijkt te komen :+1:t2: