Even voorstellen: Noura

Ik heb me nog niet voorgesteld wat wel zo netjes is, dus bij deze. Ik ben Noura en heb een aantal jaar geleden mijn eerste rolex gekocht, na een lange zoektocht en de liefde is gegroeid en wist dat er op termijn wel wat bij zou komen en dat is ook gebeurd.

Ik zie wel veel heren op het forum, ben benieuwd of er meer dames zijn.
Heb wel vaker anoniem gelezen maar nu toch een account gemaakt

44 likes

Welkom!

In totaal zo’n 5 dames hier, waarvan er slechts een paar af en toe ook echt posten. Veel leesplezier, en wees niet bang je te laten horen! Is wel een beetje een ouwe jongens krentenbrood-gebeuren af en toe. :wink:

1 like

Dag Noura, welkom op het forum.:sunglasses: Welke Rolex heb je gekocht?

Welkom Noura en veel plezier op het forum!

Van harte welkom hier Noura.

Van harte welkom Noura,

Wat heb je er nog bijgekocht of… gekregen :wink::grin:?

Hoi Noura,
Leuk om een andere dame te treffen :blush: Ik ben (ook) nog niet zo lang actief op het forum en ben voorlopig meer een lezer dan een schrijver/poster. Ik heb op horlogegebied op dit moment ook nog (veel) meer te leren dan te vertellen :wink: dus mijn bijdragen zijn bescheiden, maar het lezen en plaatjes kijken is heerlijk! Mijn interesse ligt vooral bij vintage, dus ik zit het meest te bladeren in de ‘bruine’ vintage sectie van HF.
Veel plezier hier!

7 likes

animaatjes-welkom-682915

Welkom :+1:

Ik heb een 36 mm zilver/witgoud jubilee datejust, en een 26 mm zilver/rosegoud jubilee met roze wijzerplaat.

En niet gekregen, of jawel, mijzelf cadeau gedaan :slight_smile:

9 likes

Wat leuk nog een dame, ja mijn kennis is ook niet zo groot en geloof ook dat ik niet zo technisch ben in dit alles, ik kan gelukkig wel terugvallen op iemand die dat wel heeft.
Als vrouw kijk ik er mischien ook wel anders naar dan een man.
Ik kan heel erg genieten van de mooie fotos, maar vind een verhaal achter een horloge ook mooi, de emotie die iemamd ermee heeft.

5 likes

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst!

image

Welkom @Noura en ook direct welkom @Lena76 (waarvan ik op dit moment voor het eerst notie neem) op dit mooie medium vol informatie, inspiratie en enthousiastelingen!

Fijn dat/als er meer vrouwen deelnemen op dit forum. Persoonlijk vind ik dat er te weinig vrouwen actief zijn op het forum en dat horloges voor vrouwen (in het algemeen) ondergewaardeerd zijn. Bovendien (afhankelijk van het horloge zelf en/of/al dan niet in combinatie met de pols maat van de vrouw) zijn er nog wel wat die als unisex te beschouwen zijn en die de vrouw ook zeker goed kunnen staan.

Dus ik ben benieuwd naar jullie bijdrage op het forum en nodig jullie van harte uit om je in de diverse discussies te mengen!

1 like

Welkom👍

mooie tijd hier :sunglasses:

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

Welkom Noura!
Is het nog goed gekomen omtrent de twijfels over je zilver/rosegoud jubilee?

Welkom hier!