Welkom!!!
Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst!

Welkom op HF Daniel.
Mooi horloge ![]()
Kijk rustig wat je mooi vind en pas af en toe wat dan komt er van zelf weer wat bij.
Maar geen haast loop je snel wat waar je later weer van denkt waarom heb ik dit gedaan
Welkom bij de club
Welkom! Mooi he, je koopt een horloge, neust wat rond op dit forum en het virus krijgt je te pakken. Veel plezier met deze journey de komende jaren!
Welkom Daniel
Meer dan de oris heb je eigenlijk niet nodig🤪
Hallo allemaal, ook nieuweling hier en heb meteen een vraag: ik heb van mij vader (lang geleden overleden en horlogemaker van beroep) een wat apart zakhorloge gekregen. Het uurwerk is van Glasshüte, de gouden kast is echter van Audemars Freres. Het zakhorloge ligt al zo lang ik mij herinner in een doosje, ongezien, ergens in een kast. Inmiddels is dat zeker zo’n 60-70 jaar. Als ik het horloge opwindt loopt het prachtig, het tikt als een dolle ( zonder enig onderhoud / schoonmaken). Het jammere is dat niemand het ziet en dragen ga ik het niet. Zou hier iemand iets over weten te adviseren? Wat zou ik er mee kunnen doen, behalve onder een stolpje zetten? Ik heb ook geeeen idee van de waarde, behoudens de ‘oud goudprijs’ van de kast. Al ast erg veel dank bij voorbaat. Hartelijke groeten, Pieter
Ik hou van Oris en welkom natuurlijk.
![]()
Welkom ![]()
![]()
Welkom hier! Mooie Oris ![]()
Leuk dat je hier actief mee gaat doen, Daniël.
Welkom! Een goede start van je verzameling en een mooi vooruitzicht zo’n Cartier. Ook goed dat je weloverwogen koopt en niet zo maar van alles en nog wat. Veel plezier op het HF!
Beste Pieter, mijn advies is om een nieuw topic te starten met jouw specifieke vraag en vooral foto’s van het horloge toe te voegen. N.B. Waardebepaling is niet toegestaan hier.
De Cartier is al binnen ![]()
Ik heb bij de dealer verschillende modellen getest en ben helemaal verliefd geworden op dit model (WSSA0089).
Dat begrijp ik wel! Mooi zeg, titanium. Lekker mat, ik vind het heel mooi. Draagt vast en zeker heel comfortabel.