Beste forumleden,
Zoals uit het kopje blijkt ben ik nieuw hier, en uiteraard een horlogeliefhebber. Mijn naam is Okan, mag me nog net een millennial noemen, en trotse vader van twee kinderen. Als geld geen issue was bestond mijn horlogecollectie o.a. uit een Zenith, Vacheron Constantin, Patek Philippe, Jaeger-LeCoultre, en Blancpain.
Mijn eerste horloge was een Casio met verlichting en rekenmachinefunctie. Ik zat toen nog op de basisschool en dan ga je niet zo zuinig om met je spullen, althans ik niet, dus dat ding heeft het na een paar jaar opgegeven. Pas in mijn laatste jaar van de uni heb ik weer een horloge om mijn pols gehad, en dat was een Tissot PRCxx (nog in mijn bezit) en heb een aantal jaren later een quartz-versie van Tissot toegevoegd aan mijn collectie. Leuk, maar niet heel bijzonder. Mijn eerste serieuze aankoop kwam pas in 2016, en dat was ook de periode waarin ik mij echt ging verdiepen in de horlogewereld. Mijn droomhorloge Blancpain 50-fathoms flyback chrono uit 2010. Is recent voor onderhoud opgestuurd naar Zwitserland. Hopelijk lukt het mij om de komende jaren mijn collectie verder uit te breiden. Ik hoop ook ooit een keer een horloge zelf in elkaar te zetten door de onderdelen zelf los te kopen, en verwacht vooral over dat laatste op dit platform wijzer te kunnen worden.