Even voorstellen omegapeter

Alhoewel ik al enige tijd lid ben van Horlogeforum, neem ik vandaag de moeite om me voor te voor te stellen: Ik ben Peter uit Brabants’ hoofdstad ; ben enkele weken geleden 60 geworden en werk in de industrie. Tot enkele jaren geleden keek ik weinig om naar horloges, maar ben mede door een collega enthousiast geworden over de techniek van met name automaten (en een beetje handopwind horloges). na intensief speurwerk en nadenken, ben ik er achter gekomen dat de horloges van Omega me het meest aantrekken, zeker ook vanwege de historie, maar ook vanwege de 'looks. Om me verder te verdiepen heb ik me aangemeld bij horlogeforum, vandaar ook mijn naam. Mijn eerste ‘echte’ horloge was een oude seamaster, (166.002) waarna al snel een tweede volgde : een deVille. Deze meer als dresswatch. Enkele weken geleden heb ik via het horlogeforum een Speedmaster gekocht, waar ik supertrots op ben. Ook horloges van Seiko, Victorinox en Hanowa vind ik mooi, maar meer vanwege het uiterlijk, dan vanwege de techniek. Ik probeer enkele foto’s ervan te uploaden en ben benieuwd naar de reacties.

27 likes

Welkom…:+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Peter!

1 like

Welkom op HF :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Van harte welkom op ons onvolprezen horloge forum Peter, veel lees plezier :sunny::sunny:

1 like

Van harte welkom op ons mooie forum

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Van harte welkom hier!

1 like

Mooie collectie! Welkom hier!

1 like

Welkom.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Peter en de bollen uit de “hoofdstad” zijn lekker :grinning:

1 like