Tis een leuke club met toffe mensen die je soms een beetje laat blozen door de weinige kennis die je hebt. Maar ook een helpende hand bieden door advies, waarschuwingen en soms zelfs fysiek hulp. Geniet ervan
Welkom
Alsnog welkom alhier Marciano en laat eens wat meer van je horen dan!
Welkom Marciano !
En ja : verslaafd, nou ja, in ieder geval ben je horloge afhankelijk… de symptomen spreken voor zich.
Welkom en proficiat met je nieuwe aankoop. Heel mooi
Thanks allen voor het warme welkom! Dat we samen nog maar veel topics mogen openen
In mijn achterhoofd ontwikkelt zich inderdaad al de gedachte welk horloge de volgende aanwinst wordt of dat ik misschien eens moet kijken naar de mod mogelijkheden van een SKX…
Welkom
Geen gezicht die Oris
Maar nogmaals, welkom!
Welkom op het forum!
Prachtige Oris heb je daar
Beste Marciano,
welkom op HF!
Welcome
Tlde’ers?
Maar welkom!!!
Hallo Marciano,
Mooie introductie en goed geschreven verhaal. 3 prachtige horloges en ik ben bang voor je dat het niet bij die 3 zal blijven. Geniet van je polsklokken en veel plezier hier op HF. Veel sterkte met het horlogevirus en HF staat je daarin bij.
BTW: als ik naar je nickname kijk zal een Enicar ongetwijfeld in je collectie passen. Je begrijpt waarom als je de herkomst van deze merknaam kent…
http://www.enicarcollectors.net/enicarE2.htm
mooie tijd hier
Kijk, ook al zo’n inventieve geest . Bij mij is het alleen ontstaan omdat mijn naam als gamertag al lang en breed bezet was …
Welkom.
Welkom bij de club.
Welkom Marciano!