Even voorstellen - Onaicram

Tis een leuke club met toffe mensen die je soms een beetje laat blozen door de weinige kennis die je hebt. Maar ook een helpende hand bieden door advies, waarschuwingen en soms zelfs fysiek hulp. Geniet ervan

1 like

download

1 like

Welkom :+1:

1 like

Alsnog welkom alhier Marciano en laat eens wat meer van je horen dan!

1 like

Welkom Marciano !
En ja : verslaafd, nou ja, in ieder geval ben je horloge afhankelijk… de symptomen spreken voor zich.

1 like

Welkom en proficiat met je nieuwe aankoop. Heel mooi :ok_hand::+1:

1 like

Thanks allen voor het warme welkom! Dat we samen nog maar veel topics mogen openen :slight_smile:

:flushed: In mijn achterhoofd ontwikkelt zich inderdaad al de gedachte welk horloge de volgende aanwinst wordt of dat ik misschien eens moet kijken naar de mod mogelijkheden van een SKX…

1 like

Welkom :+1:
hello-my-son-we-have-been-expecting-you

1 like

Geen gezicht die Oris :thinking::thinking::stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar nogmaals, welkom!

1 like

Welkom op het forum!
Prachtige Oris heb je daar :star_struck:

1 like

Beste Marciano,
welkom op HF!

1 like

:joy::joy::ok_hand:

1 like

Welcome :+1:

1 like

Tlde’ers?

Maar welkom!!!

1 like

Hallo Marciano,

Mooie introductie en goed geschreven verhaal. 3 prachtige horloges en ik ben bang voor je dat het niet bij die 3 zal blijven. Geniet van je polsklokken en veel plezier hier op HF. Veel sterkte met het horlogevirus en HF staat je daarin bij.

welkomplaatjes-2

BTW: als ik naar je nickname kijk zal een Enicar ongetwijfeld in je collectie passen. Je begrijpt waarom als je de herkomst van deze merknaam kent…
http://www.enicarcollectors.net/enicarE2.htm

1 like

mooie tijd hier :sunglasses:

1 like

:slight_smile:

Kijk, ook al zo’n inventieve geest :wink:. Bij mij is het alleen ontstaan omdat mijn naam als gamertag al lang en breed bezet was …

Welkom.

1 like

Welkom bij de club.tenor(2)

1 like

Welkom Marciano!

1 like