Even voorstellen op zondag 6 december 2020

Beste horloge fanatisten,

Ik schaam me diep dat ik mezelf pas op mijn 46e heb aangemeld op dit ongelofelijke leuke en informatieve forum!!

Ik ben al sinds mijn 14e verknocht aan horloges, het is ooit begonnen bij Swatch, die ik uiteraard na veel dragen weer via Ebay origineel en ongebruikt heb terug kunnen kopen.

Daarna ben ik rond mijn 20e verliefd geraakt op de Tag Heuer SeL chronograaf, ooit in Parijs gekocht toen er nog een limiet op het aantal franc’s was wat je per dag kon pinnen :blush:
Maar uiteraard na 3 dagen verblijf was het mij gelukt om die droom klok te kunnen komen. En is nog steeds in mijn bezit.

Daarna is het virus overgeslagen naar vintage en dan uiteraard alles wat automaat is.

Ik heb het genoegen gehad al vele horloges te hebben mogen bezitten. Maar door dit forum zie ik wederom weer hele mooie exemplaren voorbij komen.

Mijn oprechte complimenten hoe dit forum is opgezet en met wat voor respect en interesse op alles wordt gereageerd.

Kortom grote dank dat ik onderdeel mag uitmaken van dit forum! :pray:

Vriendelijke groet,

Oscar

44 likes

Welkom op zondag 6 december! Veel plezier hier!

2 likes

Wat een Sinterklaas avondje allemaal met je kan doen, dan voor de tip @Vinner :smiley:

1 like

Ha Oscar, welkom op het HF! Wij waarderen foto’s van horloges heel erg :grin:

1 like

Beste Oscar, welkom op HF!

1 like

Ik zal zo die 2 horloges even delen met een foto! :ok_hand:

welkom-home

1 like

Welkom!

1 like

Welkom :smile:

1 like

Welkom :smiley:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom! :smiley:

2 likes

Welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom.

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Welkom en veel plezier hier. Je bent nooit te oud om je aan te melden toch?

1 like

Welkom!

1 like