Even voorstellen op zondag 6 december 2020

Welkom Oscar. Nooit te laat. Veel leesplezier gewenst.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Oscar👍

1 like

Welkom!

1 like

Je Tag Heuer is werkelijk een parel. En zelf al zo lang in bezit, nieuw gekocht. Prachtig! Veel plezier hier!

Ja klopt echt wel een mooi persoonlijk verhaal achter de Tag. Voordat ik hem kon kopen heb ik zo vaak voor de etalage gestaan van de juwelier in Tilburg waar ze hem verkochten. En dat ik hem uiteindelijk dan in Parijs bij Louis Pion kon kopen! Ultiem!

2 likes

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

Fijne tijd hier Oscar, en leuk ook dat Swatch hier weer eens wat support via jou kan krijgen :+1:
Ondanks de eenvoud van plastic en matige flipperkoers voor velen ooit een stevige impuls om horloges te gaan verzamelen :sunglasses:IMG_20201207_115621847~2

1 like

Absoluut door Swatch is het horlogevirus binnengetreden. En ook bij deze zit een verhaal. Voor Sinterklaas kreeg ik toentertijd het horloge en mijn vader had als surprise exact een copy 1:2 gemaakt met de juiste kleurstelling en afbeeldingen erop!

1 like

Hele bijzondere destijds. En al weer bijna 35 jaar oud! Ik vond hem zelf veel later toen ik al meer dan alleen Swatches op het vizier had. :nerd_face: