Agreed.
[quote=ā25tien, post:11, topic:111354ā]
Je bent op de hoogte van het ontgroeningsritueel met de vriendin van @Logie?
[/quote] Osman, welkom. Een intiem onderonsje met @25tien in het Oeienbos volstaat ook!
Zoals ik al zei, ik sta er open voor om nieuwe dingen te leren, en te ervarenā¦
Die Hugo boss is heel mooi, maar ik heb 'm een beetje misbruikt dus het bandje is er slecht aan toe, moet m misschien een keer laten oppoetsen. Ik had dat horloge gekregen en toen was ik nog niet weg van horloges, maar ik ga 'm zeker houden! (Voor nu)
Ervaring is navenant als dit.
En erna dit;
Nou, ik zou een bergeonnetje kopen om 'm vervolgens op een Cognac croco bandje te gooien. Een dress horloge met croco band, zul je zien dat ie van opknapt.
Voor wat het waard is, ik ben een van de meer flamboyante leernichten op het forum, dus mijn oplossing voor alle stijlproblemen bestaat uit heelijcke stukjes leder. Echt leder.
En daarvoor hoeven wij niet naar het Oeienbos, en daarvan krijgen wij geen pijn in de poep⦠Lederwiedewiedewiet.
En voor kledingadvies moet je bij onze huis Leco zijn; @anon50762135EV natuurlijk!
Ook voor uw datingadviesā¦
Ook voor uw flipperitusā¦
Ook voor uw bandensletjesā¦
Nog aanvullingen bitches�
Hahaha ik begin formele humor echt leuk te vinden
Wel een goed idee, maar ik focus me nu nog even op mijn divers, vervolgens gaat die middelste seiko weg, midden bovenin, en daarna een mooie band voor de Hugo
Ik durf het bijna niet te zeggen⦠Die Seiko Chrono kan ook op leerā¦
Voor verdere aanvullingen verwijs ik je door naar het Oeienbosā¦
Die Seiko Chrono gaat geen plekje kunnen vinden op mijn pols ben ik bangā¦
Ahaaa⦠een bekende uit het circuit!!
Dan is (B)Osman niet je echte naam?
@Dpvh houdt de informele administratie bij van dat bosgebied. Dus grote kans dat ie je zal gaan herkennen⦠die heeft er āeen neusjeā voorā¦
Mooie collectie Osman!!!
Welkom en veel leesplezierš
Oh die steekt wel eens zijn neus in andersmans zaken? Goed om te weten.
Nee ik heet echt Osman, wel goed bedacht had die nog niet eerder mogen horen
Dankje voor je aardige reactie! Ik hoop mijn collectie binnenkort wel echt āmooie collectieā-comment waardig te maken
Welkom hier!..š
Vriendelijk dank!
Ehā¦
Die SKX009 is, eh, niet zo leuk behandeld. Dat saffier, daar kom ik nog wel overheen, maar die bezel insert⦠brrr.
āNiks mis met Gucciā, wilde ik nog zeggen. Om dat te illusteren ben ik naar de website van Gucci gegaan en kwam ik deze āBiafra Goes Hogwarths on heroinā look tegen:
Er is heden ten dage zeer veel mis met Gucci, vrees ik.
Mijn hemel. Dat was schrikken.
Borreltje.
Hahahahaha de moeite die er in sommige forum posts wordt gestopt daar heb ik echt respect voor en heb een tijd niet gelachen om iets wat ik las. En nee ik heb geen saai leven hoor.
Het is ook niet mijn smaak, maar ook niet mijn horloge haha.
Zolang Osman er blij mee is