Als hij er weer is gooi ik er m’n super oyster weer onder en dan valt het allemaal reuze mee geen paniek
Hahahaha… Die NATO is echt het probleem niet. Gegeven mijn aversie jegens staal (echte leernicht) wordt het er niet beter op. Niet vanzelf.
Maar net wat @HanDavinci zegt, als jij er blij mee bent is het prima. Ik heb brons-groene Bommels. Zo heeft iedereen wat.
Welkom!
wat vind jij hier bijvoorbeeld van?
Goed bezig en welkom bij de club!!!
Welkom.
welkom
Mijn beste,
Osman, van harte welkom binnen de gelederen van dit enthousiaste horlogeforum!!
Orologio Signaturis Temporis.
Hartelijk welkom Osman! en heel veel plezier gewenst op het enige echte horlogeforum van Nederland!
Eh, ergens wel cool, ware het niet dat het voelt als een BMW. Leer of niet, BMW ben ik niet van. Eigenlijk veel Duitse auto’s niet. Die vind ik saai.
In een ironisch universum ga ik dan ook gedwongen worden om een Opel te bestellen. Mijn werkgever heeft een, eh, restrictief autobeleid.
Veranderen van werkgever?
Even nadenken:
Internationaal getinte baan. Veel vrijheid. Goed geld. Goede standing in het bedrijf. Leuke collega’s. Uitdaging als ik 'm opzoek. Periodiek leuke uitjes richting de VS. Gedwongen een Opel Astra of Crossland met volle opties en grote motor danwel een Mercedes A-klasse met alleen een paar business pakketjes er op te rijden…
Een auto is triviaal. Ik geloof dat ik een DS3tje voor moeders de vrouw scoor en gewoon lekker even blijf.
Kan ik af en toe ook wat Frans rijden.
Welkom osman. Have fun op hf.
welkom gardas
Hé Osman! Zoals je zei heb je jezelf eindelijk voorgesteld op het forum!
Erg gaaf die horloge doos/display waar je over vertelde!
Veel plezier op het forum!
Welkom op het forum. Altijd leuk nog een hagenees erbij
Altijd leuk hoe hagenezen elkaar ontvangen, bedankt!