Welkom…
Welkom Patrick en toffe PRX!
Welkom en leuk horloge!
Aardige kerel jou baas, krijg van die van mij vaak alleen maar hoofdpijn
Welkom welkom!
Welkom Patrick S. !
Welkom
Al gedacht aan een puzzel?
Welkom hier bij HF !
Welkom Patrick S.
Groetjes van Patrick S.
Welkom Patrick S.! (klinkt als een zware jongen )
Wat een rotmeneer om jou een virus aan te smeren en in de verdommenis te trekken.
Hij maakt er wel werk van!
Exact mijn gedachte! Zoals ik al zei, hij maakt er wel werk van. Geen halve Haarlemmerdijkies in ieder geval!
En nu heeft jouw leidinggevende jou waar hij je hebben wil! De boef!
Nou, door hier lid te worden, zit je al in het begin van het einde!
Dus… Heel veel sterkte in deze moeilijke en verwarrende tijden!
Alle gekheid op een stokje! Leuk dat je er bij bent en heel veel leer- en leesplezier op het gezelligste horlogeforum van de wereld! Vind ik dan. Ik zit ook op WUS (de Amerikaanse variant van dit forum), maar dat is best een dooie bedoening en ik zit op het Duitse Uhrforum. Maar beide evenaren Ons gezellige Nederlandse forum nauwelijks tot niet.
Leuk Patrick, een PRX van je baas, fraai horloge. Gefeliciteerd ermee en welkom op het HF.
Leuk verhaal! En natuurlijk welkom bij de club!
Welkom. Wat te denken van een Hamilton PSR (Pulsar). Te zien in Live and Let Die (1973). Lekker retro ook.
Welkom Patrick, leuk om te lezen! Zeer mooi gebaar van jouw leidinggevende. Ik zou zeggen, koester het zeker. Vroeger kwam het meer voor dat mensen bij een jubileum een horloge kregen met een gravering. Zou het niet erg vinden, moest dat nu nog zo zijn!
snel…zeer snel
Van harte welkom Patrick
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!
Orologio Signaturis Temporis
Welkom! en een prx is een tijdloos horloge waarmee je ook met de band , rubber, nog wat kan spelen.
Ik heb een groene quartz, een veelzijdige dial vind ik. Kan met de Kerst en in de zomer kleurt de dial heel mooi in het zonlicht.
Vermaak je hier
Welkom meneer S.
Welkom bij de club Patrick
Gelijk de ziektewet in…