Even voorstellen: Patrick S.

Welkom op HF, Patrick!

Gefeliciteerd met je mooie Tissot en sympathieke leidinggevende!

Enne, als TAG Heuerfan, wil ik je toch ook even wijzen op deze aantrekkelijke Bond-watch!

Maar, niet makkelijk te vinden.

Veel plezier met de start van de collectie en hobby!

1 like

Welkom, leuk je erbij te hebben! :wave:

1 like

Welkom!

Je bedoelt “Het horloges wat Omega aan Bond opdrong sinds er in de jaren 90 afspraken gemaakt zijn over enorme product placement contracten”?

Want je zegt het zelf al: Bond heeft vrijwel alles onder de zon gedragen. Het begon allemaal met een hele nette Gruen dress watch, maar er hebben Rolex Submariners bij gezeten, Seiko digitale horloges, Hamilton Pulsar LED horloges, Breitlings, en god jan en van alles meer.

(en ja, dit is een Tissot PR516)

Zeker de Roger Moore tijd vind ik, zo achteraf bekeken, spannender dan alles wat er na is gekomen. Dat was nog een beetje een suave spion, zeg maar, terwijl in de laatste films het intelligentie- en camp-niveau omlaag en het actie-gehalte per film omhoog ging.

Soit, Ian Fleming is absoluut geen John le Carré, maar toch, op het eind leek het bijna in de richting van the Fast and the Furious af te willen drijven met al maar verder over the top actie scenes.

Tegenwoordig is het contractueel dit of dit:

Als je dan voor Omega gaat vind ik de PO cooler, eerlijk gezegd.

Terecht! Mooi cadeau! Ik wens je er veel plezier mee!

2 likes

Welkom! dat zijn nog eens werkgevers :+1:

zoeken jullie nog mensen :stuck_out_tongue:

2 likes

1 like

Welkom op het forum Patrick. Veel leesplezier en op naar je volgende :smiley:

1 like

K vind dit wel de mooiste prx wijzerplaat, zomers in de zon kleurt ie vrolijk sprankelend op en in december onder de kerstboom als Dresser in mooi donker groen

2 likes

Haha dat is haast een goede filmtitel!

Bedankt voor de uitgebreide post en het gave overzicht!

1 like

Zeer mooi, ik vind het dan ook altijd leuk de kleur terug te laten komen in de kleding!

1 like

Welkom.

1 like

Welkom Patrick!!

1 like

Haha… :joy:

2 likes

Welkom! Mooie Tissot

1 like