Even voorstellen: Paul_Paul

Hallo! Mijn naam is Paul en ik ben al een paar jaar echt geïnteresseerd in horloges. Vorige maand heb ik samen met Tomtm een horloge opgehaald dat hij via een forum had gekocht, wat voor mij het perfecte moment was om ook een account aan te maken! Mijn passie voor horloges is eigenlijk aangewakkerd door Tomtm. Als een vriend maar lang genoeg gepassioneerd blijft praten, ga je vanzelf mee in de fascinatie.

Mijn voorkeur gaat vooral uit naar vintage horloges. Eenvoud en elegantie spreken me het meest aan. In de loop der tijd heb ik een mooie verzameling kunnen opbouwen, en daar ben ik best trots op. Mijn laatste aanwinst is een Seiko GS Special Hi-Beat uit 1971. Ik heb deze in Spanje gevonden, in een lade vol niet-opgehaalde horloges bij een horlogemaker die inmiddels met pensioen is. Tomtm en ik zijn samen teruggegaan om mijn Seiko op te halen. Grappig genoeg staan Tom en ik bekend om het feit dat we vaak te laat zijn—de ironie!

Dit is waarschijnlijk het enige Nederlandse forum waar men begrijpt dat je speciaal naar Spanje gaat om een Seiko op te halen. Fellow nerds, leuk jullie te ontmoeten!

68 likes

leuk verhaal! welkom!!

1 like

Welkom. Veel plezier hier.

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom Paul emot-tiphat

noem je iedereen hier nou nerds in je eerste post?!

Nice one :rofl: :ok_hand:t2:

Welkom!

2 likes

Guilty as charged! :smiley:
Hierbij ook nog een foto van mijn GS. Had ik toe willen voegen aan de post.

23 likes

Nice! En inderdaad

is volkomen logisch hier :slightly_smiling_face:

2 likes

Van harte welkom Paul :+1:

Neuh, dat begrijpt hier echt helemaal niemand :joy:

Vorige week nog ging @Warroo naar Noorwegen om een horloge op te halen dat naar een hotel was gestuurd in Oslo door een juwelier in Molde.

Welkom Paul!

Die Seiko doe je nooit meer weg. Leuk verhaal.

1 like

Haha dan klinkt Spanje helemaal zo gek nog niet. Ben wel benieuwd voor welk horloge het was.

Welkom, veel plezier hier!

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

2 likes

Welkom hier!

Nou welkom dan, Nerd! :grimacing:

Zeker op de dag genomen dat je hem hebt opgehaald, gok ik.

Veel plezier hier, op dit gezellige forum!

En een fraaie is het :ok_hand: Welkom van een mede Seiko nerd :smirk: :partying_face:

Welkom Paul op het forum :+1:Daar waar de jacht ons brengt …staat voor tal van leuke reisjes :ok_hand:

:wave: