Dag HF’ers !
Even voorstellen; ik ben Paul uit Rotterdam. Nieuw in de horlogerie.
Ik droeg een lange tijd geen horloge vanwege het vele werken vanachter een computer, maar onlangs mijn oude horloge ‘herontdekt’.
Voor mijn afstuderen (lang geleden) heb ik ooit een Tissot Tradition gekregen. De combinatie van de zoektocht naar een nieuw bandje hiervoor, wat samenkwam met de interesse in automatische uurwerken die gewerkt was door de AP / Swatch hype, zorgde ervoor dat ik in een heuse rabbit hole terecht was gekomen. Hoe heerlijk om een nieuwe hobby te ontdekken!
Inmiddels al veel Youtube kanalen uitgespeeld en de een tweede horloge aan de collectie toegevoegd. Via een leuke aanbieding had ik ook een Timex Scout aangeschaft, maar toch teruggestuurd omdat hij in het echt tegenviel. Gelijk een wijze les; neem de tijd! Een derde, goed onderzocht, horloge is inmiddels aangeschaft en zal hier vast binnenkort op HF voorbijkomen als NA.
Voor de komende tijd; ik vermaak me nog erg met het zoeken naar ‘bereikbare’ horloges. Binnen het besteedbare inkomen
En natuurlijk lekker lezen hier op HF!
Verre (bescheiden?) toekomstdromen: een alpinist?
Maar binnenkort wellicht ook een trouwhorloge! Zal ik nog wel een topic aan wagen.
Mand. Tot op het forum!