Even voorstellen; Peer

Hi allemaal,
Sinds 2022 stiekeme gluurder (en tevreden koper) op dit forum nu eindelijk maar eens voorstellen.
Na een vintage Omega uit de jaren 40 naar een Rodania uit de jaren 50 via een Tissot uit de '70 vond ik ineens een heleboel Seiko’s uit de jaren '90 in mn doos. En ja, foei, ook ik kocht een MoonSwatch die alweer pleiten is, ook ik ging voor de bijl met een PRX die ik nog wel met heel veel liefde draag.
Gek genoeg begin ik door de vele duizenden foto’s te kijken steeds meer een eigen smaak te ontwikkelen, hoewel deze altijd weer verandert gaandeweg. Herkenbaar?!
Al veel leuke interacties gehad met bijbehorende transacties. Hoop nog even mee te mogen en graag ook eens iets aan te kunnen bieden.

V

Ciao! Peer

24 likes

Welkom! :+1:t3:

1 like

Hoi Peer, veel plezier hier.

1 like

Welkom. Veel plezier hier.

1 like

1 like

Van harte welkom Peer :pear::+1:

1 like

Hey, Peer! Alsnog welkom, op HF! En prima collectie, zo te zien! Heb zelf ook fijne ervaring (gehad) met de merken Seiko, Tissot en Omega. Goed en mooi spul!

1 like

Welkom Peer! Meteen een vraag van mijne zijde; draag je armbanden en horloge om dezelfde pols? Gaat dat niet krassen?

1 like

Welkom hier Peer :wave:t2:

Fraaie collectie en heel veel “officieel” plezier toegewenst hier.

1 like

1 like

Yep, en welkom :+1:.

1 like

Dank @TagEd !! Whats next? Cartier Tank Louis? Of Rado Captain Cook 37?
Al lang naar op zoek en komen beide niet vaak voorbij hier…

2 likes

Hmm, ja. Best wel verschillende modellen. Tankjes zie ik nog wel 'ns voorbijkomen. Maar Rado zie ik idd niet vaak, hier. Maar gewoon lekker passen en beslissen welke er (als eerste) komt en rustig aan beetje rondkijken. Geniet van de zoektocht/ontdekkingsreis!

1 like

Ha, meteen onder vuur, was er al bang voor :wink:

Draag de titanium armband (niet dat speelgoed ding van mn dochter, dat is een geintje) soms wel naast de Seiko SKX013 om sentimentele redenen. Dat horloge gaat ook mee naar de zeebodem dus paar krasjes geeft juist karakter toch? Het verbaast me trouwens hoe netjes dat horloge blijft ondanks alle mishandelingen.

Maar naast een dresswatch (zoals de Tissot Open Heart) of iets vergulds uiteraard niet met armband.

Welkom. Leuke collectie!

1 like

Welkom bij de club Peer.
Aardig collectie ondertussen opgebouwd. :+1:

1 like

Welkom Peer :+1:t2:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

fe406d40-2761-4e71-b00f-598e857f1af5

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

1 like

welkom op dit mooie Forum :wink:

1 like