Even voorstellen: Perodi

Hallo allemaal,

Al een aantal maanden kom ik op dit forum om ervaringen, trotse NA’s, mooie TK/TR’s, en algemene topics te lezen. Het is steeds meer gaan kriebelen om te reageren op topics en verhalen. Dus, een paar dagen geleden heb ik dan toch maar eens een account aangemaakt.

Al een aantal jaren ben ik bezig met deze hobby. Ooit begonnen met ‘het glimt, dus het is mooi’, naar toch een ietwat genuanceerdere kijk op horloges. Die kijk is begonnen met de aankoop van een Frederique constant slimline small seconds. Een paar jaar later kocht ik weer een FC: een heartbeat dit keer. Tsja, mijn kennis van horloges was verre van groot, maar mijn ervaring met FC was zo goed, dat een tweede ook niet verkeerd kon zijn. Nou, dat klopte inderdaad. Beide horloges betekenen sowieso veel voor mij, omdat ze ter ere van belangrijke gebeurtenissen zijn gekocht.

Een ander horloge dat veel voor mij betekent, is nog een FC. Ik beloof dat ik ook nog andere horlogemerken heb…
Maar man, wat ben ik blij met dit horloge. Fantastische kwaliteit, makkelijk te up- en downdressen. Echt een fijne allrounder

In de jaren daarna heb ik drie horloges gekocht, omdat ik ze simpel weg erg mooi vond. Een goede reden opzich :wink:.

Dit jaar ben ik een andere weg opgegaan met mijn hobby. In plaats van kopen, ben ik horloges gaan maken. Naja, assembleren is misschien een accurater woord. Uren lang speuren naar onderdelen, uiteindelijk het gedroomde horloge zelf te maken. Het vergt wat geduld (zeker mer de secondewijzers), en de juiste gereedschappen helpen, maar het is zeker do-able en een leuk tijdverdrijf!

Tot de volgende topic!

73 likes

Hey hoi :wave: Welkom! Leuke collectie al zo :wink:

1 like

Welkom!!!

1 like

Welkom!

1 like

:wave:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom hier

1 like

Welkom! :hugs::pray:
Leuke hobby en ook mooi gedaan! :+1:

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom bij de club.
Mooi collectie tot nu toe. :+1:

1 like

Van harte welkom!

1 like

Welkom!:+1:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

1 like

Welkom👍

1 like

Ik heb één FC en vind 'm mooi, draagt comfortabel, heel tevreden mee.

Wat ontzettend leuk!

Welkom op het HF als lid! De weg weet je al en je hebt een mooie collectie.

1 like

Van harte welkom! Gave horloges.

1 like

Welkom op ‘t forum! :smiley:

1 like

Welkom :sunglasses:

1 like

Welkom op HF Perodi. Geniet van je persoonlijke horloge reis. Mooie collectie heb je (al) :+1:t2:

1 like