Even voorstellen: Peter-63

Hallo, wat een leuk forum. Ik zit er nog maar net op. Ik heet Peter, woon in het Drentse Ekehaar. Vanaf het moment dat ik van mij opa een Omega stemvorkhorloge (type cone) heb geërfd ben ik helemaal verslingerd aan klokjes. Heb er zelf nog een paar bijgekocht van mijn geboortejaar (1963), waaronder een Spaceview van Bulova. Na het overlijden van mijn ouders ben ik ook nog in het bezit gekomen van een oud zakhorloge van Omega, op 22 december 1933 door mijn opa gekocht bij Baggen in Heerlen, althans volgens het document wat er bij zit. Ik hoop nog veel leuke dingen te lezen hier.

92 likes

Welkom op dit forum. Leuke manier om te starten met een collectie. Tip: bezoek het forum niet te vaak want je raakt verslaafd. Het gaat je bakken met geld kosten :slight_smile:

2 likes

Welkom. En geniet van je horlogereis.

Welkom bij de club Peter.

Welkom !!!

Welkom👍

Welkom op HF Peter

0000002195

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom Peter! (We zijn uit hetzelfde geboortejaar). Wat een leuke erfstukken! Zuinig op zijn. Veel plezier op het HF! Mijn reden om lid te worden was ook een erfstuk (dat opgeknapt moest worden).

Welkom Peter, prachtige binnenkomer :ok_hand:t2:

Welkom…:+1:

Welkom hier

Mooie binnenkomers, welkom :partying_face:

Welkom Peter. Veel plezier hier.

Van harte welkom Peter :+1:

IMG_1947

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

Welkom.

Welkom op het forum ! Mooi oud zakhorloge heb je daar, bijzonder :ok_hand:t2:

Welkom Peter,
Veel plezier op het forum :facepunch: