Even voorstellen - Peterr

Hallo allemaal, sinds een tijdje doe ik hier geregeld jullie berichten bekijken, maar heb me nu toch maar aangemeld en wil ik me even voorstellen. Ik ben Peter, 57 jaar en kom uit Roermond. Ik ben geen echte horloge verzamelaar, maar heb toch altijd wel interesse gehad in horloges. 2 jaar geleden heb ik een titanium smartwatch aangeschaft van Huwawei, maar miste toch de echte wijzertjes. Vandaar dat ik 2 weken geleden een Seiko titanium gekocht. Blij dat ik weer een echte horloge om mijn pols heb. Ik ben alleen mijn box met oudere horloges kwijt waaronder een Seiko automatic, een Diesel en een Skagen. Ik hoop hier veel te leren en wie weet wordt ik ook een verzamelaar.

Groetjes,
Peter

73 likes

Welkom Peter. Laat je verrassen, inspireren en geniet van de mooie plaatjes. Je bent niet verplicht verzamelaar te worden. Alhoewel ik sinds ik lid ben wel wat horloges rijker ben geworden :face_with_hand_over_mouth:

Mooie Seiko!

1 like

Welkom Peter …

1 like

Welcome to the club, Peter!

1 like

Welkom hier bij Hf !
Pas maar op het is een lastig virus.

1 like

Welkom Peter

1 like

Welkom Peter. Veel plezier hier.

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

1 like

Welkom!

1 like

1 like

Welkom! Lekker dicht bij de outlet!

1 like

Welkom Peter ! Met het Outlet naast de deur is het heel verleidelijk om je verzameling in de korste keren uit te breiden :grinning: :+1:

1 like

Welkom :hugs:!

1 like

Welkom hier Peter :wave:t2:

Nog een horloge er bij en je hebt een verzameling :nerd_face:

1 like

welkom

1 like

Welkom. Veel plezier op het forum.

1 like

Welkom, mooie Seiko!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

1 like

Welkom op HF Peter

1 like