Even voorstellen: Pimpelmees

welkom

1 like

Welkom!!!

1 like

Goed man.

Voor als je autokennis wil opdoen.
Kijk dan eens bij de tijdschriften in een kringloop winkel en probeer dan het blad “het automobiel” op de kop te tikken.
Komt uit de jaren 80 en is informatief gezien het beste wat je lezen kan.

2 likes

Dat tijdschrift kende ik nog niet, dankjewel voor de tip! Ik heb al stapels met oude Autoweeks, Autovisies en Autokampioenen uit mijn vader’s opbergdozen verslonden met de jaren, maar ik vind het nog steeds leuk om nieuwe dingen over auto’s te leren! Het Top Gear-magazine is ook een van mijn favorieten, net als het oude tv-programma ( de originele Top Gear tot 2001 en natuurlijk ook de legendarische tijd van Clarkson Hammond en May) vind ik dat ook zeer aangenaam vermaak!

Leuk dat je hier nog reageert na 3 maanden!:wink:

2 likes

AutoVisie tot ergens medio de jaren '90 is zeer de moeite waard. Dus in de periode dat Nico de Jong en Ton Roks hoofdredacteur waren. Zeer informatief en het bewaren waard. Na 2000 vond ik het een stuk minder worden. En eindigde wat ik las ook in de papiercontainer.

1 like

Bij het opruimen hier hebben we ook een hoop van de totale verzameling weggegooid, het waren minstens 10 complete jaargangen per tijdschrift ofzo en trouwens ook een hoop motorblaadjes, want mijn pa rijdt/reed motor. Motoren vind ik ook heel gaaf en ik zou er weleens op willen leren rijden, maar ik weet het meest van auto’s af😉 de paar Top Gears die er lagen heb ik zowieso wel bewaard en zelf aangevuld, die zijn heel goedkoop in kringloopwinkels.

Internet heeft helaas wel de hoeveelheid info uit die tijdschriften ingehaald, googelen is veel sneller dan al die jaargangen naspitten, maar een papieren autotijdschrift lezen is naar mijn mening nog steeds leuker met een biertje in de hand en in het zonnetje!

1 like

Welkom op het forum!

1 like

Dankjewel🙃