Even voorstellen - plaar

Hoi allemaal!

Ik kijk hier al een tijdje rond dus tijd om me even voor te stellen. Ik ben plaar, 33 jaartjes oud en trots bezitter van slechts 2 (bijna 3) horloges.

Sinds zo’n 2015 verlekker ik mij met regelmaat op al het moois wat horlogeland te bieden heeft. Zo ben ik een keer naar, toendertijd nog baselworld, geweest en volg ik de bekendere blogs.

Mijn collectie begon met een Maurice Lacroix eliros waarbij ik dacht dat ik nooit meer iets anders zou willen bezitten.
Helaas weet iedereen beter en werd deze een jaar later opgevolgd met een nomos 1989.
Met de geboorte van onze zoon heb ik de nomos aangevuld met een longiness legend diver in 36mm.
De tweede kleine werd een meisje en de laatste aankoop was er dan ook een voor de vrouw.

Na jaren verlekkeren en passen van Rolex (uiteraard spijt dat ik niet eerder wat heb aangeschaft) bood de huidige markt weer een kansje voor mij. Ik heb nu dan ook een bestelling open staan bij de ad voor een oyster perpetual 126000 in de kleur zilver. Een mooie aanvulling op mijn verzamelingetje die je hieronder terugziet.

76 likes

Welkom, mooie exemplaren in je collectie :+1:

1 like

Welkom :grin: mooie collectie al.

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom Plaar, je bent lekker onderweg :+1:
Veel leesplezier gewenst hier @HF!

1 like

Van harte welkom :+1:

IMG_1947

1 like

Welkom!

1 like

Welkom :partying_face: Blijft het bij drie?

1 like

Welkom!

1 like

1 like

Welkom!

1 like

Welkom👍

1 like

welkom-home

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom en veel leesplezier :+1:

1 like

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom hier plaar :wave:t2:

Mooi duo heb je, met een strakke nr. 3 op komst.

1 like

Veel vermaak gewenst hier op het forum!

1 like

Welkom op HF!

1 like