Even voorstellen + plaatjes

Hoi allemaal,

Laat ik mij na hier wat gelezen te hebben ook maar eens voorstellen.
Ik ben Pim, 17 jaar en al een tijdje met horloges bezig. Ik vind het leuk omdat er veel over te leren valt. Ik heb vrij dunne polsen dus het is lastig om het perfecte horloge te vinden. Genoeg over mij: tijd voor horloges!

Dit is mijn ‘collectie’ nu:

Timex Weekender chronograaf op donkerblauw nato bandje
Deze draag ik meestal naar school en werk etc.

Casio G-shock DW-5600BB-1ER met donkere display
Dit horloge vindt ik meer passen bij mijn streetwear hobby en past goed bij sommige outfits doordat het horloge vrij stealthy is.

Timex uit 1975 (23570 02575)
Ik weet niet precies hoe dit model heet maar wat ik wel weet is dat ik het een supermooi horloge vind! Een paar weken gelden gekocht. Klein probleempje: ik krijg het horloge niet aan de praat. Dat wordt nog een leuk project na mijn examens…

Heb het horloge gekocht met een onooglijk lelijk bandje erop, ik ben nog opzoek naar een goede 16mm vervanger.

Groetjes

29 likes

Hallo Pim,

Van harte welkom op het allerleukste horlogeforum van de wereld! :sunglasses:

Je hebt een leuke collectie om mee te beginnen. Die vintage Timex vind ik erg leuk.:+1: Er is vast een forumlid die je kan helpen dat klokje weer aan het lopen te krijgen.

Heel veel plezier gewenst hier en heel veel mooie horloges gewenst uiteraard! :slightly_smiling_face:

Welkom op HF! Leuk dat je op je jonge leeftijd met horloges bezig bent. Ik hoop dat je zo veel mogelijk leeftijd genoten aansteekt.

Je vintage Timex heeft een penanker, die zijn alleen als je een heel goedkope horlogemaker vind (economisch) de moeite waard om te restaureren. Je kunt het best een lelijk (=goedkoop) maar goed lopend exemplaar als donor zoeken. Veel plezier hier!

Welkom !!!

Welkom!

17 jaar, misschien wel een van de allerjongsten hier. Welkom & je hebt al een leuke collectie. Benieuwd wat allemaal nog op je pad komt, kijk wel uit met het blauwe gedeelte want daar staat vaak veel leuks tussen :joy::sunglasses:

1 like

Ook namens mij welkom.
Als je op jou leeftijd al van serieuze merk horloges houdt en niet van mode merken is er een grote toekomst voor je weggelegd.
Dit zie je niet veel bij tieners.

groetjes Lenno

Welkom!

Welkom Pim… :+1:

Welkom Pim! Goed begin al, hoop dat je de vintage voor mooi bedrag kunt laten maken, erg gaaf exemplaar!

Welkom op het forum en al een leuke collectie. Veel plezier ermee.

Welkom Pim, veel plezier hier op HF :+1:

Welkom op het Horloge Forum en veel leesplezier! Jouw Timex uit 1975 vind ik heel mooi!

Hi leeftijdsgenoot,

Welkom!

Ik sluit mij aan bij de andere forumleden, ik vind namelijk je Timex ook het leukste! Superleuk horloge!

Veel lees&leerplezier. Ik heb aan het forum een hoop te danken! :slight_smile:

Jong geleerd, oud gedaan; welkom hier!!!

Mijn beste,

Pim, van harte welkom bij dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom! Mooie vintage Timex. Veel plezier hier.

Pim, welkom op HF!

Pim, welkom!
Toffe sunburst plaat heeft die Vintage Timex zeg :ok_hand:

Welkom!