Ik zal me maar weer opnieuw voorstellen. Afgelopen weekend is mijn complete account verwijderd met alle toeters en bellen. Topics, foto’s, alle bijdragen zijn weg. Er is ergens iets fout gegaan, maar de beheerder kunnen niet meer achterhalen wat de rede er van is. Blijkbaar kan de data ook niet meer worden hersteld. Ik begin dus maar weer van vooraf aan. Het is niet anders.
Ik ben Arie, 48 (bijna 49) jaar oud en woon met mijn vrouw en dochter in het mooie Zwolle. Loopt mijn hele leven al met een horloge aan de pols. Kreeg mijn eerst horloge van mijn ouders met een jaar of 6 om te leren klokkijken. Ik ben inmiddels aardig aan het verzamelen qua apparatuur, tools en overige middelen om naast het dragen ook te sleutelen aan horloges.
Naast horloges is motorrijden een andere grote hobby van me. Had inmiddels al eerder begrepen dat er hier meer personen zijn die die hobby’s combineren.
Mijn eerste horloge
Voor het slagen van mijn MAVO diploma een nieuw horloge gekregen.
Daarna zelf eens een nieuwe gekocht.
Tijdens een vakantie in Wenen een nieuwe Breill gekocht.
Een aantal jaren geleden een bonus van mijn werkgever gehad en daar een mooie Oris van gekocht.
Een paar weken geleden een mooie Oris gekocht uit mijn eigen geboortejaar 1975. Gewoon gaaf om te hebben.
Sinds kort via mijn vader het horloge van mijn overleden opa gekregen welke ik regelmatig draag.
Verder nog even twee mooie foto’s van de motoren die ik beide rij:
Mijn BMW R80 uit 1986 welke compleet opnieuw is opgebouwd. Een wolfje in schaapskleren waarmee ik menig weggebruiker verbaas
En mijn BMW R1200GS Adventure uit 2013
Zoals te zien een reislustig persoon. Mag er in de zomer graag een dag of 10/12 op uit trekken … ff ME TIME
Ik kan nog wel veel meer posten en vertellen, maar dat had ik al gedaan en de zin ontbreekt me eigenlijk om het allemaal weer opnieuw te moeten vertellen na het akkefietje van afgelopen weekend.
Ik hoop jullie eens in het echt te mogen/kunnen ontmoeten. Zal binnenkort dit draadje aanvullen met gegevens over de apparatuur en middelen over mijn werkplek. Gisteravond nog twee kleine ladekasten opgehaald voor onder mijn bureau.