Hi,
Na lange tijd van meelezen en genieten van de prachtige foto’s, vond ik dat het tijd werd voor een introductie.
Ik woon in de randstad en ben inmiddels de veertig al weer gepasseerd. Mijn liefde voor horloges is pas in het laatste kwart van mijn leven echt gegroeid. Wat begon als een vage interesse is langzaam uitgegroeid tot een hobby en inmiddels kun je het gerust een obsessie noemen. Inmiddels betrap ik mezelf erop dat ik 's avonds vaak tijd doorbreng op forums en horlogesites, youtube reviews kijk, en iets vaker dan nodig langs de juwelier loop om te bewonderen wat er in de etalage ligt. Hier ben ik gelukkig vast niet de enige
Ik kijk er naar uit om kennis te makenen natuurlijk vooral te genieten van al het moois dat hier langskomt. Bedankt alvast voor de inspiratie!
Omdat ik vaak lees dat foto’s gewaardeerd worden, wil ik die natuurlijk ook graag met jullie delen.
Collectie:
Christopher Ward Twelve Artic White 40mm;
De Twelve was voor mij het antwoord op de itch die de tissot prx helaas net niet kon oplossen. Er zijn grote overeenkomsten te vinden maar op een of andere manier was de vorm van de Twelve voor mij persoonlijk zoals de prx had moeten zijn.
MD Supernatural Caturix Regulator 40mm
Een 24-h regulator watch met een bijzonder design. Dit was de kleuren combinatie die mij het meeste aansprak.
Erebus Ascent Blue Enamel 39mm - O-bracelet
Dit is mijn GADA horloge en heb ik het meest om de pols.
Erebus Ascent Blue Helix 39mm - J-bracelet
Uhm, nog een Erebus?
Ik heb redelijk veel blauwe kleding en dacht dat de Enamel een lichter blauw zou zijn, en de Helix een donkerder blauw. Van een afstandjverschillende ze toch minder van elkaar dan de foto’s op de website.
De Helix op de jubilee gebruik ik meer in bijzondere gevallen.
Grone manueel one - Tim’s One
Nog maar recent binnen!
Ik had Grone al gezien in de andere kleuren maar zelf was ik niet direct weg van de zalm kleuren. Het desing vond ik wel heel mooi en de zilvere uitvoering sprak mij daarom ook erg aan.
Omega aqua terra black lacquer 38mm
My pride and joy.
Een prachtig horologe gekoppeld aan een bijzonder moment, namelijk mijn 40ste verjaardag. Gekocht met een symbolische inleg van mijn familie en vrienden. Dit is een horloge die ik nooit meer zal afstaan.
Leuk kennis te maken!
Groeten,
Q