Even voorstellen: R3000

Hallo allemaal,

Een aantal maanden geleden is de zoektocht naar een nieuw horloge begonnen. De afgelopen 7 jaren heb ik bijna non-stop een Seiko 5 ‘Sea Urchin’ (de zwarte) gedragen. Het werd eens tijd voor wat nieuws. Helaas heb ik het klokje een paar weken geleden uit de nato strap laten glijden, waardoor het lijkt alsof hij nu ineens veel sneller loopt (enkele minuten per dag).

Enfin, de zoektocht vorderde gestaag en ik heb verschillende merken bekeken die ook wat duurder waren. Uiteindelijk ben ik toch weer bij Seiko uitgekomen. Gewoon leuke horloges voor niet al te veel geld. Ook even de nieuwe 5-jes omgehad, maar dat vond ik geen geweldige horloges om eerlijk te zijn.
Het model van de Turtle kon mij wel bekoren. Helaas zijn de nieuwer uitgebrachte kleuren minder mijn smaak. Ik zag de SRP775 toevallig staan voor niet al te veel geld, dus de keuze was snel gemaakt. De goudachtige kleur geeft 'm mijns inziens een mooie ‘vintage’ uitstraling.
Ik moet nog wel even wennen aan het vele staal, omdat ik dus zeven jaar lang een horloge met nato strap omgehad heb. Banden wisselen is niet heel ingewikkeld, dus ik ben sowieso van plan om af en toe af te wisselen.

Ik zal zo nu en dan het forum afstruinen om ideeën op te doen voor bandjes, hopelijk word ik niet aangestoken met het horlogekoopvirus!

Ter afsluiting nog even een foto van het horloge om de pols:

30 likes

Welkom ! Mooie Turtle !

Welkom.

Welkom! Nice turtle! :+1:

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

Ik zou dan heel snel je account verwijderen… :wink:

2 likes

download

Welkom op het forum. Mooie horloge :+1:

Welkom!

Welkom op dit leerrijk forum.

Welkom! Ja mooi horloge en mooie kleur.
En een duiker helemaal goed!

Welkom!

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom en veel plezier op het forum!

Welkom op HF, mooie turtle :+1:

welkom-home

Welkom👍

Beste Rene,
welkom op HF!

Welkom

Welkom hier!

You can check out any time you like,
But you can never leave! :smile:

Ik ben bang dat het horlogekoopvirus zijn incubatietijd al voorbij is. Veel sterkte toegewenst!