Even voorstellen, Rajcalm11

Hallo iedereen,

Ik ben Raj, 30 jaar oud, afkomstig uit Den Haag. Ben werkzaam als exploitatie manager en hou me dagelijks bezig met allerlei nieuwe ontwikkelingen in de leisure scene.
Ik ben ervan overtuigt dat we geluk in de kleine, minder serieuze hoekjes van het leven vinden. Voor mij zit het 'm in wandelen, varen, tennissen, reizen, tijd door brengen met mijn familie, vrienden en natuurlijk mijn lieve vriendin / toekomstige vrouw.

Vanaf jongs af aan raakte ik geïnteresseerd in horloge’s dankzij de mooi klokwerken van mijn ouders, die mij toen al verwend hebben met een aantal Fossil, Guess en Timex horloges.
Sinds een jaar is mijn interesse meer een meer gegroeid door het lezen van diverse artikelen op worn and wound en het bekijken van meerdere filmpjes van o.a. Teddy Baldassarre en Watchfinder & Co op Youtube.

Mijn huidige collectie bestaat uit: Fossil ME3149, Seiko SNZH57 die ik misschien tot een Fifty-five Fathoms zal modificeren, Turtle SPR775 en Tissot Powermatic 80.
Een zeer bescheiden collectie dus, maar naar mijn mening toch mooi begin. Mijn vriendin vindt het grappig dat ik zoveel tijd voor over heb maar vooral leuk als ik haar met een mooie klokwerk verras.

Ik heb vaker op horlogeforum gekeken voor extra informatie maar vond het nu wel tijd om officieel lid van de HF familie te worden en mijzelf ook even voor te stellen!

34 likes

image

1 like

images (3)

2 likes
1 like

Welkom !

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

1 like

5 likes

welkom!

2 likes

Welkom en veel plezier op HF, Raj,

Niks mis mee. Een goed begin…:grinning:
Nog wensen/plannen m.b.t. horloges?

1 like

Knappe collectie hoor. :ok_hand: Absoluut niets om je voor te schamen. :relaxed:

Hartelijk welkom op het forum. :smiley: :handshake:

1 like

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

1 like

Welkom en veel plezier hier.

1 like

Welkom op het Horlogeforum! :beers:

1 like

Goede keus! Welkom.

1 like

Welkom! Lekker genieten hier :sunglasses:

1 like

Wens je veel plezier hier!

Een welgemeend welkom.

1 like

Welkom! Je hebt nog minimaal 50 jaar om door te verzamelen! :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Dankje :smiley:

Ja zeker, ik zou mijn collectie graag willen uitbreiden met een Speedmaster Professional :sunglasses:
Zeer sportief mar toch chic en een tijdloos ontwerp!!

1 like

Mijn beste,

Raj, van harte welkom binnen de gelederen van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes