Even voorstellen - RakZaba

Beste allen,

hierbij stel ik mij voor als nieuw lid van het forum. Mijn naam is Dave en ik ben sinds 2018 besmet met het horloge virus. De symptomen blijven beperkt tot het dwangmatig checken van horloge gerelateerde kanalen op YouTube en het aanschaffen van horloges zodra daar de financiën voor zijn. Dit soms tot onvrede van mijn vriendin.

Ik zal veel topics lezen en her en der misschien een comment plaatsen. Uiteindelijk ook vast wel wat foto’s plaatsen van mijn virale symptomen => horloges…

Overigens weet ik niet of er een speciaal topic is voor nieuwe leden om zich in voor te stellen. Ik kon die in ieder geval niet vinden. Excuses als dit wel het geval is.

Met vriendelijke groet,

Dave

24 likes

welkom-home

1 like

Welkom Dave,

Een bloemetje geven en dan het horloge introduceren werkt prima bij de vrouw. :+1:
Veel plezier met deze ongeneeslijke hobby.

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

1 like

welkom20klompen

1 like

Welkom

1 like

1 like

Welkom op HF Dave !

1 like

Dank voor dit aangename welkom!

Van harte welkom op HF :sunglasses::+1:

1 like

Welkom!
En foto’s zeggen altijd meer als woorden !
Dus kom maar met foto’s.
Hoeft echt geen Rolex te zijn!
Maar dan krijgen wij een betere indruk waar je voor gaat.

1 like

Beetje van alles @SuperDuiker. Dit is de collectie tot dusver. Zullen er wel een aantal verdwijnen en bijkomen komende jaren.

8 likes

Welkom en een mooie collectie zeg! Dat heb je snel vergaard dan vanaf 2018 :wink:

1 like

Kijk daar houden wij van.
Nou dat is een hele mooie collectie mag je trots op zijn.
Veel plezier hier.

1 like

Ik moet ook wel beetje gas terug nemen hoor…

Dat probleem hebben we allemaal hier.
Horloges is ook zo mooi!

1 like

Haha herkenbaar. Hoe bevalt die blauwe Tudor? Is dat de 36mm? Dat wordt mijn vermoedelijke eerste “Dure” aankoop :slight_smile:

1 like

Welkom!

Dat is een hele mooie collectie.

1 like

De BB36 bevalt goed. Dat is de laatste aanwinst. Ruim een week geleden gekocht. Het begon te jeuken en uiteindelijk moest ik krabben… Ik was bang dat ik de wijzerplaat niks zou vinden eenmaal om de pols en dan met name de uurmarkers die zo groot lijken, maar ik was gelijk verkocht.

Subtiel en voor alle gelegenheden bruikbaar

2 likes

Mijn beste,

Dave, van harte welkom binnen de gelederen van dit vermaarde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like