Even voorstellen: Ralph / Venzent

Goedendag,
Graag wil me even voorstellen aan de gemeenschap.
Ik ben Ralph, 56 jaar en woonachtig in Almere met vrouw en zoon van 23 jaar.
Ik heb altijd al interesse gehad in horloges en kan graag in etalages van juweliers kijken naar allerlei modellen. Vooral Casio trekt mijn aandacht, en dan met name de G-shock en Edifice serie.
Heel soms koop ik wat wat me leuk of mooi lijkt en onlangs maar besloten “offcicieel”. Casio’s te gaan verzamelen. Dit heeft als voordeel dat ik kan onderbouwen waarom ik weer een horloge koop (een hobby mag immers geld kosten) en ik heb wat te vragen met verjaardag/vaderdag/kerst etc etc. Iedereen blij…
Onlangs is kwam mijn zoon bij me met de melding dat hij bij het opruimen van zijn kamer (een monumentale gebeurtenis an-sich) een paar horloges had gevonden. Een 3-tal G-shocks GA-100’s en een G-shock uit de steel serie, welke gelijk de mooiste is (althans, vind ik ;-)):

Dit is verder mijn collectie, ben nog aan het kijken voor een mooie vitrinekast oid om ze mooi te presenteren

Verder staan op mijn verlanglijstje nog een witte GBX (moeilijk te krijgen in NL), een G-Squad GBD-200 (knalgeel) en iets uit de 2100-serie.

Ben verder niet thuis in alle specs en technieken, een horloge moet me gewoon aanspreken. Dit mag zijn omdat hij lekker nerdy is, gewoon stoer is of mooi elegant.

Zal veel lezen en meekijken en misschien voorlopig minder inbrengen, maar wie weet in de toekomst :wink:

Groeten, Ralph

58 likes

Welkom Ralph emot-tiphat

Welkom!:+1:

welkom,
mooie verzameling reeds :+1:

Welkom bij de club :+1:t2:

Welkom! Mooie collectie.

welkom

Welkom!

Welkom op HF!

Welkom op HF Ralph

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

Welkom bij de club Ralph.

welkom op HF :+1:t2:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

fe406d40-2761-4e71-b00f-598e857f1af5

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom!

welcome to our family

Welkom hier bij HF !

Welkom! CASIO rules :love_you_gesture: