Even voorstellen RB

Goedemorgen, aangestoken door mijn broer en zoon, ben ik mij aan het oriënteren op een horloge. In het het verleden wel horloges gedragen maar zeker (nog) geen horlogista in hart en nieren.
Wel geweldig mooi om op dit forum verhalen te lezen van gepassioneerde horloge liefhebbers.

Maar wat moet het dan gaan worden? Via mijn broer kwam ik te horen over Pellikaan Timing, wat een prachtige horloges en ook nog uit mijn geboortestad Utrecht. Vanmiddag ben ik voornemens om bij een juwelier in Utrecht ze in het echt te bewonderen.

16 likes

Welkom! En ik waarschuw vast, het forum lokt hoogstwaarschijnlijk meerdere impulsaankopen uit!

Ik vreesde al zoiets. Ben nu al de hele ochtend aan het lezen en kijken. Erg tof.

1 like

Welkom en heel veel plezier gewenst.

Welkom en veel plezier hier!

Welkom en veel plezier op het forum!

Welkom RedBull :water_buffalo:

Nou komen de vragen : wat vind je zelf mooi (behalve dus de Pelikaan) ? Duikers, vintage, chrono, dresser, vierkant, rond, wit, zwart, goud :open_mouth:
En niet geheel onbelangrijk : budget. Anders gaan ze zometeen allemaal horloges aanbevelen tussen de 2000-4000 euro :joy: Dat noemen ze dan een instapmodel. Meestal roept er dan gelijk iemand dat je door moet sparen voor een beter uurwerk (anders krijg je later spijt…) en voor je het weet rollen ze over de grond omdat de 14357854 een betere investering is dan de 14357853 :roll_eyes::laughing:
Zo, dan weet je het vast :+1:t4:

3 likes

Welkom

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

Welkom en nog veel plezier op ons mooie forum.

welkom-home

Welkom👍

Welkom bij de club

download

Welkom!

1 like

welkom

Welkom op HF :+1:

Mijn beste,

Van harte welkom, binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink: